یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶

لئوناردو داوینچی به شبکه 4 می آید

شبکه چهار

سینماپرس-گروه تلویزیون:مجموعه ۱۳ قسمتی «لئوناردو داوینچی» ایام نوروز هر شب به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش سینماپرس، سریال خارجی لئوناردو به کارگردانی لوک واتسون محصول 2011 انگلستان است و فلورا اسپنسر – جاناتان بیلی -  آکمندجی نکفرنیان در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان این سریال حول ماجراهایی است که برای لئوناردو داوینچی و دوستانش اتفاق می افتد. دراین سریال لئوناردو، مخترع و هنرمند جوانی است که در کارگاه نقاشی کار می کند و توماسو، ماکیا ولی و لورنزو از دوستان او هستند .

توماسو دختری است علاقه مند به هنر که به دلیل سنت های حاکم بر جامعه و عدم پذیرش زنان در فعالیت های هنری با هیبت پسرانه در کارگاه نقاشی فعالیت می کند. لورنزو پسر بانکداری است که در یک انجمن سری فعالیت می کند و لئوناردو را زیر نظر گرفته تا از اختراعات او مطلع باشد و امتیازات آن را بگیرد. در هر قسمت در کنار داستان کلی مجموعه که زندگی نامه لئوناردو داوینچی است، داستان های دیگری نیز مطرح می شود که تا پایان قسمت و یا حداکثر در دو قسمت به پایان می رسند.

نظامی برای لئوناردوی جوان ، بهروز علی محمدی و برای وروکیو ، پرویز ربیعی را انتخاب کرده است . سایر گویندگانی که تاکنون وی را همراهی کرده اند عبارتند از: وحید منوچهری (لورنزو)، ظفر گرایی (ماکیاولی)، مهسا شرافت (توماسو/لیزا)، حسین عرفانی (مدیچی)، جواد پزشکیان، کوروش فهیمی، حسن کاخی، حسین نورعلی، دلارام شکوهی، سحر صحامیان، حسین سرآبادانی و علی اصغر رضایی نیک.

سریال خارجی لئوناردو به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما در ایام نوروز هر شب ساعت 22:20 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

انتهای پیام/ع.ت - .ب.ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.