دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۱

«دست بالای دست» به شبکه نمایش خانگی رسید

دست بالای دست

سینماپرس-گروه تلویزیون/سریال تلویزیونی «دست بالای دست» به کارگردانی محسن یوسفی و تهیه کنندگی مجید مولایی که در قالب 15 قسمت 40 دقیقه ای نوروز 91 از شبکه سه سیما پخش شد، در قالب 6 لوح فشرده دی وی دی وارد بازار شد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، سریال تلویزیونی «دست بالای دست» به کارگردانی محسن یوسفی و تهیه کنندگی مجید مولایی که در قالب 15 قسمت 40 دقیقه ای نوروز 91 از شبکه سه سیما پخش شد، در قالب 6 لوح فشرده دی وی دی وارد بازار شد.

بازیگران این سریال جواد عزتی، یوسف تیموری، بهاره افشاری، رضا فیض نوروزی، هایده حائری، خشایار راد، فرشید زارعی فر، علیرضا جعفری، زهره مجابی، مجید مشیری، سعید پیردوست، آیدین خطایی، رویا افشار، فتحعلی اویسی، سمانه پاکدل، عباس محبوب و مریم سرمدی هستند.

این مجموعه با فیلمنامه خشایار الوند و امیر برادران، داستان داستان پسر فقیری است که عاشق دختر پولداری شده و با کمکهای گوناگون سعی می کند خود را پولدار نشان بدهد که بتواند دختر را به چنگ آورد ،از طرفی پدر دختر دچار مشکلات مالی و کاری زیادی شده و قصد مهاجرت دارد، پسر با کمکهای گوناگون نهایتا دختر را عقد میکند و وکالت کاری از پدرزن میگیرد، پدر زن از کشور خارج می شودو پسر با مشکلات تنها می ماند و....


انتهای پیام/ع.ت ـ ن.ن

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.