یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۹

جدیدترین پوستر نخستین قسمت «هابیت» منتشر شد

هابیت؛ یک سفر غیرمنتظره

سینما پرس-گروه سینما/ مسئولان سازنده آثار دنباله‌دار «هابیت» جدیدترین پوستر نخستین قسمت از این مجموعه فیلم‌های فانتزی را منتشر کردند.

به گزارش سینما پرس، با نزدیک شدن به اکران نخستین قسمت از مجموعه فیلم های فانتزی «هابیت» (The Hobbit)، مسئولان سازنده این آثار دنباله دار روز گذشته به صورت رسمی از جدیدترین پوستر تبلیغاتی قسمت اول این سه گانه در حالی رونمایی کردند که پوستر منتشر شده مارتین فریمن را به تصویر می کشد که در این فیلم سینمایی در نقش «بیلبو بگینز» که یک هابیت است بازی می کند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، قسمت نخست سه گانه «هابیت» در تاریخ 14 دسامبر (24 آذر) پاییز سال جاری با عنوان «هابیت؛ یک سفر غیرمنتظره» (The Hobbit: An Unexpected Journey) روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می رود. همچنین قسمت های دوم و سوم این مجموعه فیلم های فانتزی نیز با عناوین «هابیت؛ نابودی اسماگ» (The Hobbit: The Desolation of Smaug) و «هابیت؛ آنجا و بازگشت دوباره» (The Hobbit: There and Back Again) به ترتیب در سال 2013 و 2014 میلادی اکران می شوند.




یان مک کلن در نقش های «گاندالف» و «گری»/ کیت بلانشت در نقش «گالادریل»/ اورلندو بلوم در نقش «لگولاس»/ کریستوف لی در نقش «سارومان»/ هوگو ویوینگ در نقش «الروند»/ الیجا وود در نقش «فرودو» و اندی سرکیس در نقش «گولام» از جمله بازیگرانی هستند که نقش های خود در سه گانه «ارباب حلقه ها» (The Lord of the Rings) را در مجموعه فیلم های دنباله دار «هابیت» تکرار می کنند.

همچنین ریچارد آرمیتاژ، جد بروفی، آدام برون، جان کالن، استفان فری، رایان گیج، مارک هادلو، پیتر هامبلتون، استفان هانتر، ویلیام کرسر، سیلوستر مک کوی، برت مک کنیز، گراهام مک تاویش، مایک میزراهی، جیمز نسبیت، دین اوگورمن، لی پیس، مایکل پرسبران، کانون استیونس، کن اسکات، جفری توماس و آیدان ترنر نیز دیگر بازیگرانی هستند که در 2 قسمت «هابیت» جلوی دوربین می روند.

مجموعه فیلم های فانتزی «هابیت» که بر اساس رمانی از جی جی آر تالکین ساخته می شود، داستان بیبلو بگینز (مارتین فریمن) که یک «هابیت» است را به تصویر می کشد. طی این سه قسمت بیبلو بگینز به کوهستانی دور افتاده سفر می کند که در آنجا با همکاری گروهی از «دوارو»ها سعی می کنند تا گنج با ارزش خودشان که توسط اژدهایی به نام «اسماگ» دزدیده شده است را پس بگیرند.

بنابر اظهارات مسئولان سازنده فیلم های فانتزی «هابیت» هر سه قسمت این فیلم های سینمایی توسط دوربین های فوق حرفه ای «اپیک دیجیتال» و به صورت سه بعدی فیلمبرداری می شوند. دوربین های حرفه ای «اپیک دیجیتال» برجسته ترین محصول شرکت دوربین سازی «رد» (RED) هستند که قابلیت ضبط تصویر با کیفیت 4096 در 1304 پیکسل را دارند.

پیتر جکسون علاوه بر فعالیت به عنوان کارگردان با همکاری فران والش، کارولین کانینگهام، فیلیپا بوینز تهیه کنندگی مجموعه فیلم های سینمایی «هابیت» را برعهده دارد.

فیلم های سینمایی «کینگ کنگ» (King Kong)، «استخوان‌های دوست‌داشتنی» (The Lovely Bones) و سه گانه «ارباب حلقه ها» دیگر آثار مطرح و پبرجسته ای هستند که پیتر جکسون پیش از این کارگردانی آن ها را برعهده داشته است.

انتهای پیام/ع.م/ن.ف


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.