یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶

با حضور عبدالرضا اکبری و مهدی امینی‌خواه/

تله فیلم «بیگانه با خود» با 5 اپیزود روایت می‌شود

بیگانه با خود

سینما پرس ـ گروه تلویزیون/ فیلم تلویزیونی بیگانه با خود در 5 اپیزود ساخته می شود. این فیلم به وقایع و رویدادهایی می پردازد که در جامعه اتفاق می افتد و زندگی چند فرد را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، این فیلم با حضور عبدالرضا اکبری، پندار اکبری، نفیسه روشن ، مهدی امینی خواه، مهدی فقیه ، شیوا خسرو مهر، شهنوش شهباززاده، تورج فرامرزیان و... ساخته می شود.

تصویربرداری این فیلم از روز 18 مهرماه در تهران و در لوکیشنی در فرمانیه آغاز شده است. این فیلم یک داستان 5 اپیزودی است. اپیزود اول به داستان دکتر شکیبا و مشکلات خانوادگی او می پردازد. در اپیزود دوم به داستان نوید و نامزدش الهام وپدر مریض الهام و مشکلات مادی آنها می پردازد. در اپیزود سوم با حشمت پیرمرد رباخوار آشنا می شویم که به خاطر طلبی که از پدر الهام دارد می خواهد به جای طلبش با الهام ازدواج کند و در این ماجرا با نوید درگیر می شود. و در اپیزود چهارم به داستان مسعود و خواهر (فریبا)و شوهر خواهر( شهرام ) او می پردازیم که قصد سرقت از جواهرفروشی دارند و در اپیزود پنجم ادامه سرقت مسعود و فریبا و شهرام را شاهد خواهیم بود که در جریان این سرقت فریبا و شهرام کشته و مسعود دستگیر می شود. حشمت در تصادف کشته و دکتر شکیبا را گروگان می گیرند. در نهایت اعضای بدن حشمت رباخوار به یکی از مریض های دکتر شکیبا اهدا می شود دکتر شکیبا توسط نوید آزاد می شود و دکتر شکیبا به نقش و حضور خدا در زندگی به باور می رسد.

این فیلم تلویزیونی از تولیدات موسسه فرهنگی و هنری رسانه فکر فردا ( استودیو فردا) است و عوامل این پروژه عبارتند از:

تهیه کنندگان: معصومه فرد شاهین، داود محمد ابراهیمی
کارگردان: جمشید بیات ترک، نویسنده فیلمنامه: علیرضا کاظمی پور، مدیر تصویربرداری: فرشاد خالقی ـ مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، طراح گریم : اشکان عسگری ـ مدیر تولید : رضا قهری، مدیر تدارکات: حمیدرضا سلطانیان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: حسن لبافی ـ دستیار دوم کارگردان : بهنام اعلمی، منشی صحنه: محسن گل فشان، روابط عمومی:‌ محمد میرابی

انتهای پیام/ب/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.