یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۹

پسر داوود میرباقری، صادق «یلدا» شد

حامد میرباقری در نمایی از  مجموعه تلویزیونی «یلدا» به کارگردانی حسن میرباقری

سینماپرس-گروه تلویزیون/حامد میر باقری، بازیگر نقش وهب نصرانی در «مختارنامه» ایفاگر نقش کاراکتری به نام صادق، فرزند علی زاهدی (محمدرضا شریفی نیا) در سریال «یلدا» است.

به گزارش سینماپرس، حامد میرباقری درباره ایفای نقش صادق در سریال «یلدا» گفت: صادق نوه حاج ممدلی(چنگیز جلیلوند) تعزیه گردان بزرگ بسطام و فرزند علی زاهدی (محمدرضا شریفی نیا) است. حاج ممدلی، وصیت کرده است که بعد از او فرزندانش چراغ تعزیه را روشن نگه دارند و در این راه از دوستش حاج رضا (کاظم هژیر آزاد) کمک می خواهد و به همین دلیل صادق نیز در این مسیر قرار می گیرد و در گیر اتفاقاتی می شود.

وی افزود: در این مجموعه نقش مقابل یلدا (سحر افتاده) را ایفا می کنم و با توجه به اینکه با قلم پدر آشنا هستم مشکلی در طراحی این کاراکتر برای خودم نداشتم و تصور می کنم برای بیننده نیز قابل باور باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این مجموعه برای رسیدن به آنتن پخش توسط دو گروه تصویربرداری در حال ضبط است یکی از گروه ها اواخر هفته به تهران می آیند اما چون چند سکانسی از کار من باقی است همراه گروه دوم در بسطام به کار خود ادامه می دهیم.

گفتنی است حامد میرباقری در مجموعه «مختارنامه» در نقش وهب نصرانی ظاهر شد.

بازیگران این مجموعه عبارتند از: محمدرضا شریفی نیا، فریبا کوثری، حمیدرضا آذرنگ، کاظم هژیر آزاد، سید مهرداد ضیائی، بیژن افشار، ساغر عزیزی، اکبر سلطانعلی، حمید عطایی با معرفی سحر افتاده به نقش یلدا و با هنرمندی اسماعیل خلج و چنگیز جلیلوند و با حضور حسن سرچاهی، سیروس تقی نژاد، مسعود رحیم زاده، محمد عرب اسدی و فریدون امیر عبدالهی.

در خلاصه داستان «یلدا» آمده است: حاج محمد علی زاهدی مشهور به مندلی که سالهاست سنت تعزیه خانی را در شهرستان بسطام حفظ کرده است با نزدیک شدن زمان مرگش احساس می کند که خطا یا گناهی در گذشته باعث تنهایی و آشفتگی امروز او و دور افتادن فرزندانش از اصالت هاست وی به جستجو در گذشته اش می پردازد تا اینکه ...

بهروز خوش رزم «یلدا» را دریازده قسمت و در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه می کند.

انتهای پیام/ع.ت/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.