سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹

بهارانه اجراهای پاپ و سنتی از بابک جهانبخش تا رستاک

کنسرت های بهار92

سینما پرس- گروه هفت هنر/ بهارانه کنسرت های موسیقی با اجراهایی از بابک جهانبخش، علی لهراسبی، سیمین غانم، گروه رستاک و ترنگ اردیبهشت 92 را حال و هوایی دیگر می بخشد.

به گزارش خبرنگار موسیقی سینما پرس، اردیبهشت 92 با برپایی کنسرت های مختلف پاپ و سنتی بهاری شده است. در این ماه از سال هفت اجرای موسیقی را شاهد هستیم که شامل اجراهایی از گروه رستاک، گروه ترنگ، کنسرت علیرضا روزگار، بابک جهانبخش، علی لهراسبی، سیمین غانم، بهنام صفوی و کنسرت آذربایجانی ودود موذن می شود که در سالن های مرکز همایش های برج میلاد تهران، تالار وحدت، تالار اریکه ایرانیان تهران و ایوان شمس برگزار می شود.

 

گروه رستاک به سرپرستی سیامک سپهری و خوانندگی پس از انتشار آلبوم جدید خود «سرنای نوروز» اجرایی با قطعات جدید را برای هواداران خود به صحنه می برد. این کنسرت 19 و 20 اردیبهشت ماه ساعت 21:30 در مرکز همایش های برج میلاد تهران برپا می شود.

 

گروه ترنگ به سرپرستی برزو امیری 5 و 6 اردیبهشت ماه ساعت 20 در ایوان شمس (تالار حرکت سابق) به هنرنمایی می پردازد. قیمت بلیت برای این کنسرت 30 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

کنسرت علیرضا روزگار خواننده ترانه هایی چون «دل به تو بستم»، «عشقای امروز»، «سر به هوا» 5 اردیبهشت در تالار اریکه ایرانیان تهران در دو سئانس 18 و 21 برگزار می شود. قیمت بلیت برای این کنسرت 40، 50، 60، 70، 80 و 100 هزار تومان است. علی فرهنگی رهبر ارکستر گروه است.

 

بابک جهانبخش از خواننده های پرطرفدار موسیقی پاپ ایران و خواننده آلبوم های «من و بارون»، «احساس»، «زندگی من»، «چی شده» پس از کنسرت نارنجستان که در سالروز تولد خود در نخستین روز از سال 92 با حال و هوایی متفاوت به صحنه برد، 9 و 10 اردیبهشت در مرکز همایش های برج میلاد تهران در دو سئانس 18:15 و 21:45 بار دیگر میزبان هوادان خود می شود. 30، 35، 40، 55، 70، 75، 85، 90 و 100 هزار تومان قیمت بلیت های این کنسرت است.

کنسرت علی لهراسبی 15 اردیبهشت در مرکز همایش های برج میلاد در دو سئانس 18 و 21:30 برگزار می شود.  قیمت بلیت های این کنسرت 30، 35، 40، 55، 70، 75، 85 و 90 هزار تومان است.

 

خواننده ترانه قدیمی و به یادماندنی «گل گلدون من» سیمین غانم 18، 19 و 20 اردیبهشت در تالار وحدت کنسرت بانوان را برپا می کند. این کنسرت ساعت 15 اجرا می شود.

 

بهنام صفوی نیز 21 اردیبهشت ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران در دو سئانس 18 و 21:30 کنسرت پاپ برگزار می کند. رهبر ارکستر این کنسرت مهدی فردی است.

 

طرفداران موسیقی آذری نیز می توانند 11 و 12 اردیبهشت ماه در کنسرت آذربایجانی ودود موذن حاضر شوند. این اجرا ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می شود. قیمت بلیت 20، 30، 40 و 50 هزار تومان در نظر گرفته شده است. این برنامه با هدف ارائه الگویی از موسیقی نواحی ایران و با هنرنمایی نوازندگان جوان و پیشکسوت اردبیل و تبریز برگزار می‌شود و در آن قطعه‌ها و تصنیف‌هایی خاطره‌انگیز با تنظیم‌های جدید در مایه‌های شور، بیات شیراز، دلکش و شوشتری به اجرا در خواهد آمد.



«ساری گلین»، «آلاگوزلوم»، «شیرین یوخو»، «گوزلره‌م سنی» و «گئتمه گئتمه» ازجمله قطعه‌هایی است که دراین کنسرت اجرا می‌شوند. سید بهاالدین خراسانی، دیگر چهره پیشکسوت آواز اصیل آذربایجانی اردبیل هم در این کنسرت به اجرای برنامه خواهد پرداخت. احمد حضرتی و ایرج عبدالرحیمی به عنوان نوازندگان تار، سعید محمودیان (کمانچه)، ساسان قلیزاده (عود)، حجت مبذول (قارمون)، جلیل حمیدی (بالابان)، علی سروری (کلارینت)، علی موسوی (پیانو)، مهدی دانشور (سینتی سایزر) و... با ودود موذن همکاری می‌کنند.

ودود موذن، فرزند خاندان موذن‌زاده‌ اردبیلی است که پیش از این نمایشگاه‌های متعدد نقاشی وحجم و کنسرت‌های موسیقی برگزار کرده است.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.