یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹

پناه برخدا رضایی:

«گهواره ای برای مادر» برای اکران با فضای ماه رمضان همخوانی دارد

 گهواره ای برای مادر

سینماپرس-گروه سینما/به گفته پناه برخدا رضایی فیلم سینمایی «گهواره ای برای مادر» قرار است در ماه رمضان به روی پرده برود. فیلمی که با فضای این ماه همخوانی دارد.

پناه برخدا رضایی کارگردان فیلم «گهواره ای برای مادر» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: دوست داشتم فیلم را با توجه به مضمون آن در روز مادر اکران کنیم اما با توجه به ترافیک اکران این امر محقق نشد.

 

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان هم با فضای فیلم همخوانی دارد گفت: ماه مبارک رمضان با توجه به فضای معنوی آن و همخوانی آن با مضمون فیلم می تواند در موفقیت و دیده شدن فیلم کمک کند.

 

رضایی با اشاره به اینکه ماه رمضان دیگر فصل رکود سینماها به حساب نمی آید افزود: نگرانی ای از بابت جذب مخاطب در این ماه وجود ندارد. چرا که معتقدم فیلم خوب می تواند مخاطب را به سینما بکشاند. ضمن اینکه اکران در ماه رمضان قواعد خودش را دارد که مخاطبین به آن عادت کرده اند.

 

 گهواره ای برای مادر

فیلم سینمایی «گهواره‌ای برای مادر» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و جوایزی را از آن خود کرد.

 

در این فیلم الهام حمیدی، امیر آقایی، چکامه چمن ماه و ... بازی می‌کنند.

 

این فیلم شرح قصه‌ای است که به زندگی یک بانوی طلبه می‌پردازد. نرگس دختر جوانی است که ادبیات روسی را در دانشگاه مسکو به اتمام رسانده است و اینک در کسوت بانویی طلبه، درس می‌خواند و قرار است برای تدریس به دانشجویانی که تازه مسلمان شده‌اند به روسیه بازگردد...

 

انتهای پیام/ن/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.