دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱

اطیابی به سینماپرس خبر داد:

«برج آرام» به جای اکران وارد شبکه خانگی می‌شود

فیلم برج آرام

سینماپرس-گروه سینما/ سیدمسعود اطیابی درباره وضعیت فیلم «برج آرام» گفت: این فیلم که مدت زیادی از ساختش می گذرد اکران نشد و وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

سید مسعود اطیابی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در مورد فیلم «برج آرام» گفت: این فیلم یک کار طنز موقعیت است که مضمونی تازه و جذاب دارد و بازیگران اصلی آن سروش صحت و سحر زکریا هستند. مجید مشیری و رضا فیض نوروزی هم در این فیلم ایفای نقش می کنند.

 

وی درباره داستان فیلم بیان داشت: یک مجری معروف برنامه های تلویزیونی برای زندگی از یک محیط سنتی به یک برج در منطقه بالای شهر نقل مکان می کند. این نقل مکان با گم شدن مبل کهنه قرمزی که یادگار مادرش بوده مصادف شده و پیدا کردن آن باعث به وجود آمدن ماجاراهایی می شود. این ماجراها فضایی نمادین را ایجاد می کنند که طنزآلود است.

 

کارگردان این فیلم در مورد وضعیت نمایش آن اظهار داشت: حدود 5 سال از زمان ساخت فیلم می گذرد. قرار بود که اکران شود که این اتفاق نیوفتاد و پس از مدت ها این زمینه فراهم شده که در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

 

وی درباره علت طولانی شدن پروسه نمایش یا توزیع آن تصریح کرد: فکر می کنم مشکلاتی برای دریافت مجوز نمایش داشت اما من به عنوان کارگردان اصلاحیه ای بر روی فیلم اعمال نکرده ام و طبیعتا بدون اصلاحیه به بازار می آید.

 

گفتنی ست، فیلم «برج آرام» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفاری توسط موسسه رسانه های تصویری به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.