جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵

علی قوی‌تن به کویر طبس باز می‌گردد

بازگشت به کارگردانی علی قوی تن

سینماپرس-گروه سینما/کارگردان فیلم سینمایی «آفتاب، مهتاب، زمین» در مورد فیلم سینمایی خود با نام «بازگشت» گفت: این فیلم به دلیل سختی کار در کویر 12 روز متوقف شد اما برای سکانس های نهایی به کویری میان دانغان و طبس بازمی گردیم.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، «بازگشت» نام فیلم جدید علی قوی تن است که داستان مردی را روایت می کن که برای رسیدن به حقایقی به دل طبیعت سفر می کند و در این سفر دختری نیز با او همراه می شود. این فیلم از مجموعه کارهای سینمای مستقل قوی تن است و مضمون و محتوای دینی دارد.

 

قوی تن در مورد این فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: صحنه هایی از کویر باقی مانده است اما همانطور که می دانید کار در کویر و گرمای طاقت فرسای آن بسیار سخت است ما ۱۲ روز استراحت داشتیم و برای انجام ادامه فیلمبرداری از آخرین صحنه ها که در کویری میان دامغان و طبس است به آنجا بازمی گردیم.

 

کارگردان فیلم سینمایی «آفتاب، مهتاب، زمین» در مورد روند فیلمبرداری آن اضافه کرد: تا به حال ۹۰ روز فیلمبرداری کرده ایم و تقریبا ۷۰ درصد کار را جلو برده ایم. بخاطر این که کار در کویر  با مشکلات زیادی همراه است تا به حال دو بار به عوامل استراحت دو هفته ای داده ایم و سعی می کنیم فشاری روی بازیگران و دیگر عوامل نباشد.

 

در این فیلم علی قوی تن ،شهرزاد بختیاری، محمد جواد سلطانی به ایفای نقش های اصلی می‌پردازند و فیلمبرداری آن از ۱۷ خرداد سال جاری آغاز شده است و تهیه کنندگی آن نیز به عهده خود قوی تن است.

 

انتهای پیام/ا/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.