شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶

در آخرین اجرا از کنسرت هم آوایان چه گذشت؟

حسین علیزاده و اجرای تصنیف «بیا تا گل برافشانیم»/ خبر بهبودی حال اردوان کامکار

کنسرت علیزاده- محمد معتمدی

سینما پرس - گروه هفت هنر/ آخرین شب از کنسرت «گروه هم آوایان» در حالی سپری شد که حسین علیزاده همراه با گروه خود با تشویق تماشاگران بار دیگر به روی سن آمدند و تصنیف «بیا تا گل برافشانیم» را اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار موسیقی سینما پرس، حسین علیزاده ضمن تشکر از حضور همه تماشاگران، آخرین اجرای کنسرت هم آوایان را به علت حضور محمدرضا شجریان به او تقدیم کرد.

 

وی در این کنسرت گفت: به همه دوستانی که برای دیدن اجرای گروه هم آوایان امشب به این کنسرت آمدند خیر مقدم می گویم و تشکر می کنم. از این که می بینم امشب این گروه موجبات خوشحالی دوستان را فراهم کرده است من نیز خرسند می شوم و می خواهم با یک خبر خوش این خوشحالی را تکمیل کنم و آن هم این است که اردوان کامکار رو به بهبودی است و امیدواریم که با دعای همه ما روز به روز سلامتی خود را به دست آورد.

 

آخرین اجرای کنسرت گروه هم آوایان با استادانی چون حسین علیزاده نوازنده تار، پژمان حدادی نوازنده تمبک و سازهای کوبه ای، علی بوستان نوازنده سه تار، سیامک جهانگیری نوازنده نی، سینا جهان آبادی نوازنده کمانچه، بهنام سامانی نوازنده دف و سازهای کوبه ای، نگار بوبان نوازنده عود، پریچهر خواجه نوازنده قانون، رادمان توکلی نوازنده تار، سیاوش برهانی نوازنده بم تار، محمد انشائی نوازنده قیچک، محمد معتمدی(آواز)، پوریا اخواص(آواز)، راحله برزگری(آواز) و صبا حسینی(آواز)، در دو بخش اجرا شد.

 

در بخش اول قطعه هایی چون: «پیش درآمد بیات شیراز» آهنگ قدیمی آذری با تنظیم جدید حسین علیزاده، «ساز و آواز» شعر ملامحمد فضولی، «عشقیم گل» با شعری از عباس فولادی و ملامحمد فضولی، «بداهه نوازی»، «ساری گلین» آهنگ و شعر آذری قدیمی و شعر فارسی سیروس جمالی با تنظیمی از حسین علیزاده، «سن سیز» با الهام از آهنگ قدیمی آذری و شعر عباس فولادی و «گل اوینا» اجرا و در بخش دوم این اکنسرت قطعه های «سماع» با شعری از سلمان ساوجی، «مثنوی» مولانا، «سرمست»، «بداهه نوازی»، «نغمه جان سوز» با شعر محمدحسیم شهریار، «هنگام» با شعر نیما یوشیج و «باده توئی» شعری از مولانا اجرا شد.

کنسرت حسین علیزاده- محمد معتمدی

 

شایان ذکر است در آخرین اجرای کنسرت گروه هم آوایان با حضور محمدرضا شجریان و مجید درخشانی به عنوان مهمانان ویژه برگزار شد.

همچنین با تشویق و درخواست تماشاگران این گروه بار دیگر بر روی سن آمدند و خارج از برنامه ای که داشتند تصنیف «بیا تا گل برافشانی» را اجرا کردند.

گفتنی است کنسرت حسین علیزاده و گروه هم آوایان ۱۱ و ۱۲ مهرماه در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.