جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۰۴:۲۶

شهرام حقیقت‌دوست:

«شاهگوش» پربازیگر اما متفاوت از «مختارنامه» است

شهرام حقیقت دوست

سینماپرس-گروه سینما/ شهرام حقیقت‌دوست؛ یکی از بازیگران مجموعه شاهگوش آن را کاری پربازیگر از متفاوت با سریال مختارنامه میرباقری عنوان کرد.

شهرام حقیقت دوست در گفت و گو با خبر نگار سینما پرس گفت: در حال حاضر یکی از نقش‌های اصلی « شاهگوش» میرباقری را بازی می کنم. بازیگران زیادی در « شاهگوش» بازی می کنند که باعث شده کار جذاب و متفاوتی را شاهد باشیم. الان سه ماه است که فیلمبرداری « شاهگوش» شروع شده و فکر می کنم تا  پایان بهمن ادامه داشته باشد.

 

این بازیگر سینما و تئاتر افزود: پیش از این «مختار نامه» را با میر باقری کار کرده ام و از قبل با روحیاتش آشنا بودم. این کار البته با «مختار نامه» فرق می کند ولی کار کردن با میرباقری خیلی راحت و لذت‌بخش است. وی بسیار حرفه ای برخورد می کند و کارش را خیلی دقیق انجام می دهد و با تمام حواس پلان ها را می گیرد.

 

حقیقت دوست تصریح کرد: برای بازی در چند فیلم سینمایی پیشنهادهایی شده که ترجیح می دهم تا به مرحله قراداد نرسیده حرفی نزنم و دو تا پروژه است که بعد از توافق نهایی درباره آنها می‌توانیم صحبت کنیم.

 

وی در پایان در باره انتخاب رضاداد به عنوان دبیر جشنواره گفت: بنده شناخت زیادی از وی ندارم ولی به هر حال در بین اهالی سینما نامی شناخته شده است و امیدوارم شرایط خوبی  در جشنواره مهیا باشد .

 

به گزارش خبرنگار سینما پرس شهرام حقیقت‌دوست متولد سال ۱۳۵۱رشت است و  مدرک کارشناسی تئاتر دارد. وی بازیگری را از سال ۱۳۷۳ و با بازی در نمایش پسر کارون (امیر دژاکام، ۱۳۷۳) شروع کرد.

اولین قسمت از “شاهگوش”، ۱۷ مهر روانه بازار  شد و در آن بازیگرانی چون اکبر عبدی، محسن تنابنده، فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، شهرام حقیقت‌دوست، احمد مهران فر، سیروس گرجستانی، طناز طباطبایی و… بازی می‌کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.