سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷

شلیک «کلاشینکف» سهیلی به فرخ‌نژاد قطعی نیست!

حمید فرخ نژاد در  فیلم «استرداد» به کارگردانی علی غفاری

سینماپرس-گروه سینما/ سهیلی عنوان کرد تا بازیگری جلو دوربین نرود حضورش در فیلم«کلاشینکف» قطعی نیست.

به گزارش خبرنگار سینماپرس سعید سهیلی که در حال ساخت فیلم سینمایی «کلاشینکف»است حضور یا عدم حضور بعضی بازیگران سرشناس در فیلمش را تکذیب کرد.

سعید سهیلی در گفت و گو با خبر نگار سینما پرس گفت: 20 جلسه فیلمبرداری داشته ایم و 55 جلسه دیگر فیلمبرداری در پیش داریم. لوکیشن فیلم تهران است و ما تلاشمان را می کنیم که فیلم با کیفیت خوبی تولید شود.

سهیلی در ادامه گفت: صحبت های که این روزها دررسانه ها مطرح می شود که فلان بازیگر جایگزین فلان بازیگر می شود صحیح نیست.حمید فرخ نژاد در دو فیلم سینمایی دیگر در حال بازی کردن است و معلوم نیست که بتواند در «کلاشینکف» باشد یا نه.باید ببینیم که تا کی کارشان در پروژه های دیگر طول می کشد.

سهیلی گفت:تا وقتی که بازیگری جلو دوربین من نرفته است مطئن نباشید که در فیلم حضور داشته باشد.تا الان رضا عطاران،ساعد سهیلی،جمشید هاشم پور،جواد عزتی،شقایق فراهانی جلو دوربین رفته اند و تا دو روز دیگر هم قرار است که پلان های فرهاد اصلانی را بگیریم که البته هنوز هم مطمئن نیستم که بتوان گفت فرهاد اصلانی صد در صد در فیلم باشد.

سهیلی در پایان گفت:حضور پولاد کیمیایی،فریبرز پور عرب به دلیل اینکه همزمان در فیلم های دیگر در حال بازی کردن هستند هنوز مشخص نیست و اگر به موقع کارشان تمام شود در فیلم «کلاشینکف» بازی خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.