چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰

بازگشت فروتن به «تولدت مبارک»/ تلاش برای شرکت در «فیلم فجر»

محمدرضا فروتن در نمایی از فیلم تولدت مبارک

فیلم سینمایی تولدت مبارک پس از وقفه ای چند ماهه در فیلمبرداری از فردا با حضور محمدرضا فروتن در لوکیشن «ازگل» فیلمبرداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس «تولدت مبارک» اولین فیلم سینمایی سمیه زارعی با بازی محمدرضا فروتن بعد از چند ماه تاخیر از سر گرفته می شود.

 

سمیه زارعی کارگردان فیلم سینمایی «تولدت مبارک» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: به دلیل برخی مشکلات فیلمبرداری بعد از پایان ۶۰ درصد از فیلم متوقف شد و فردا فیلمبرداری۴۰ درصد باقیمانده را از سر خواهیم گرفت. تدوین همزمان توسط حسن حسندوست انجام می‌شود.

 

زارعی ادامه داد: فردا در مدرسه ای در ازگل فیلمبرداری را شروع خواهیم کرد و سه روز در این لوکیشن فیلمبرداری خواهیم کرد. در کل فکر می کنم 15 جلسه فیلمبرداری دیگر داشته باشیم و پس از چند بار قطع شدن کار امیدوارم که این بار همه چیز به خوبی به پایان برسد.

 

وی گفت: در مدتی که فیلمبرداری متوقف شد تعدادی بازیگر جدید از جمله نسرین نکیسا به گروه بازیگران اضافه شد و امیدوارم فیلم را بتوانیم در جشنواره فجر به نمایش بگذاریم.

 

در این فیلم محمدرضا فروتن، محبوبه بیات، مبینا مرتضوی، سارا زارعی و نیما سیدی ایفای نقش می‌کنند. تهیه‌کنندگی «سال‌های کودکی ما» را انسیه جهان آرا بر عهده دارد.

 

این فیلم درباره مریم، کودکی هفت ساله است که به دلیل شرایط خانوادگی وارد راه‌های جدیدی در زندگی می شود. مریم کودکی اهل کتاب و کتابخوانی است و برای هر کاری راهی جدید انتخاب می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.