یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲

پخش مجدد «قلب یخی»

5 قسمت «قلب یخی» منتظر مجوز ارشاد

قلب یخی + مقدم

سید کمال طباطبایی از اتمام سریال «قلب یخی» و ارائه آن برای دریافت پروانه نمایش از وزارت ارشاد خبر داد.

سید کمال طباطبایی تهیه کننده در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس درباره اتمام قسمت های «قلب یخی» گفت: تدوین پنج قسمت پایانی مجموعه «قلب یخی» را به اتمام رساندیم و برای دریافت پروانه نمایش و توزیع آن در شبکه نمایش خانگی به ارشاد ارائه دادیم.

وی درباره تاخیر در توزیع این سریال گفت: مشکلاتی برای مجموعه  پیش آمد و  در توزیع آن  وقفه ایجاد شد ما با توجه به قولی که مخاطبین داده بودیم ضمن عذرخواهی از مخاطبین این مجموعه آن را برای توزیع در شبکه نمایش خانگی به وزارت ارشاد ارایه دادیم تا بتوانیم توزیع فصل سه را به اتمام برسانیم.

وی درباره مشکلات پیش آمده برای توزیع مجموعه گفت: قاچاق و دانلود سریال ضربه بزرگی به ما زد. ما از یک شرکت جستجوگر خواستیم تا بررسی کند چقدر مخاطبین ما از طریق دانلود مجموعه را دنبال کردند و دیدیم بیش از 300  هزار مخاطب از طریق دانلود مجموعه را دیدند که ضرر بسیار بزرگی به ما وارد کرد.شهرستان ها و شهرهایی که امکان توزیع 10 هزار نسخه را دارند تنها  50  نسخه خریداری می کردند. 

تهیه کننده «بچه های نسبتا بد» ادامه داد: مجموعه قلب یخی با تعداد زیادی بازیگر و حضور عوامل پرهزینه بود اما قاچاق آن را فلج کرد و  هیچ اراده ای برای از بین بردن آن نیست .

طباطبایی در خاتمه افزود: پس از پایان فصل 3 «قلب یخی»  یک قسمت از فصل دو باقی مانده بود که پس از توزیع قسمت پایانی فصل سه آن را توزیع خواهیم کرد.

انتهای پیام/ب.ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.