یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸

گلستانه: «نازنین» بعد از عاشورا اکران می‌شود

نازنین

فیلم سینمایی «نازنین» به کارگردانی مهدی گلستانه، بیست و نهم آبان ماه بر اساس صلاحدید تهیه‌کننده فیلم، بعد از عاشورا روی پرده می‌رود.

مهدی گلستانه، کارگردان فیلم سینمایی «نازنین» در گفتگو با سینماپرس از اکران فیلم جدید خود خبر داد و گفت: با صلاحدید حسین فرح‌بخش به عنوان تهیه کننده، این فیلم سینمایی بیست و نهم آبان ماه و بعد از عاشورای حسینی این فیلم اکران می شود و از آن جا که در تعیین زمان اکران کارگردان نمی تواند دخالتی داشته باشد من هم نظری ندادم.

گلستانه ادامه داد: علی رغم اینکه همه نیمه دوم سال را زمان مناسبی برای اکران فیلم به حساب نمی آورند، من معتقدم یک فیلم خوب در هر زمانی مخاطب خود را به دست می آورد، حتی اگر با ایام خاصی از سال مثل ماه محرم مقارن شود. بنابراین به موفقیت اکران فیلمم امیدوار هستم.

وی افزود: قصه فیلم نازنین را به گونه ای تعریف کردم و به تصویر کشیدم که در عین غمگین کردن مخاطب، پیامی را هم به او انتقال می دهد.

کارگردان مجموعه «شايد براي شما هم اتفاق بيافتد» گفت: پروژه بعدی که در فکر دارم، ساخت یک سریال است، صحبت های ابتدایی با بازیگران انجام شده اما هنوز قراردادی منعقد نشده است.

«نازنین» فیلمی اجتماعی است که ابتدا قرار بود توسط شبنم عرفی‌نژاد کارگردانی شود اما پس از مدتی مهدی گلستانه جایگزین او شد. در این فیلم که به نویسندگی جواد ستوده‌نیا و مدیر فیلمبرداری احمد احمدی تولید شده، پژمان بازغی، سحر قریشی، مجید صالحی، آتیلا پسیانی و امیرحسین آرمان ایفای نقش کرده‌اند و تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را نیز به طور مشترک توسط عبدالله علیخانی و حسین فرح بخش برعهده داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.