چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹

285 هزار نفر از سایت کلاه پهلوی بازدید کردند

قسمت آخر کلاه پهلوی بازپخش می‌شود

کلاه پهلوی

در پی تقاضای مخاطبان و بینندگان سیما، قسمت آخر سریال کلاه پهلوی جمعه این هفته مجددا پخش خواهد شد. پخش این سریال 54 قسمتی هفته گذشته پس از 14 ماه به پایان رسید. همچنین در خبری اعلام شد 285 هزار نفر تاکنون از سایت کلاه پهلوی بازدید کرده اند.

به گزارش سینماپرس، در قسمت پایانی این سریال که هفته گذشته پخش شد، داستان سریال در تهران و سامان پی گیری شد و شخصیت ها به فرجام نهایی خود رسیدند. قتل مه لقا، خودکشی صمصام، بازگشت بلانش به فرانسه و برخورد دوباره کریم و عالیه برخی از این رویدادها بود. پس از پخش سریال نیز مخاطبان از طریق سایت با سیدضیاءالدین دری کارگردان و امیرعلی دانایی، حسام نواب صفوی و داریوش کاردان به گفت و گوی آنلاین پرداختند و به برخی از سوال های آنان پاسخ داده شد که جمعا حدود 500 سوال در این بخش ثبت شد.

از ابتدای آذر ماه سال 91 تاکنون 285832 کاربر به سایت رسمی سریال مراجعه کرده اند. 213714 نفر از این کاربران، از ایران به سایت کلاه پهلوی مراجعه کرده و سایر کاربران از خارج از ایران بوده اند که این مساله نشان دهنده درصد قابل توجه مراجعه کنندگان خارج از ایران ـ حدود یک سوم ـ به این سایت است که بخش عمده ای از آنان، ایرانیان خارج از کشور بوده اند که به دلیل موضوع خاص کلاه پهلوی، این سریال را تماشا و سایت آن را دنبال کرده اند.

 از میان مراجعان به این سایت، 85137 نفر به صورت مستقیم وارد سایت شده و 97014 دیگر نیز با جست و جوی نام سریال در موتورهای جست و جو، به سایت این سریال وارد شده اند.

سایت رسمی این سریال همچنان برای طرح دیدگاه های مخاطبان و ارتباط آنها با عوامل فعال خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.