یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱

ساعد سهیلی: نامزد می‌شوم، برنده اما نه!

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی گفت: بازی‌ام در «کلاشینکف» را بیشتر از «گشت ارشاد» دوست دارم ولی مطمئنم که کاندیدا می‌شوم اما برنده نمی‌شوم.

ساعد سهیلی درباره حضورش در فیلم سینمایی «کلاشینکف» به سینماپرس گفت: نقش کسی را بازی می‌کنم که از همه جا رانده شده و مجبور به ادامه مسیر با کلاشینکف است. وی با زور این اسلحه به دنبال رسیدن به هدفش است و فیلم در فضای جدی و تلخ همراه با غربت خاصی روایت می‌شود.

کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگری نقش مکمل در جشنواره سی‌ام افزود: «کلاشینکف» یکی از بهترین فیلم‌های امسال خواهد بود، چون انرژی که سعید سهیلی و گروه برای این فیلم گذاشته‌اند، سابقه نداشته و همه عوامل از این فیلم راضی هستند.

سهیلی درباره تفاوت های «کلاشینکف» با «گشت ارشاد» گفت: به نظرم الهام‌هایی از گشت ارشاد گرفته شده اما بازی خود من تفاوت زیادی با فیلم قبلی دارد و تنها شباهت لوکیشن های فیلم است اما با اتفاق‌های تازه،«رضا عطاران» نقش جدی بازی می کند. شهرام حقیقت‌دوست بازی جدیدی در «کلاشینکف» انجام داده است، بازی ام در این فیلم را بیشتر از «گشت ارشاد» دوست دارم ولی مطمئنم که کاندیدا می شوم و برنده نمی شوم و امیدوارم با توجه به اسم ها امسال جشنواره خوبی را شاهد باشیم.

ساعد سهیلی در ادامه درباره حضور «ابوالفظل پورعرب» گفت: لوکیشنی که انتخاب شده برای این نقش بالای کوه است و با توجه به اینکه پورعرب به تازگی سلامتی‌اش را به دست آورده است، نمی تواند در این لوکیشن حاضر باشد و حضورش منتفی شد.

وی درباره منتفی شدن حضور «پولاد کیمیایی» و «حمید فرخ نژاد» گفت: فرخ نژاد علی رغم اینکه قرار داد داشت،اما گویا تداخلی در برنامه هایش به وجود آمد،«پولاد کیمیایی» به دلیل سفری که به فرانسه رفته است،اما برنامه ریز فیلم پی گیرحضورش است و احتمال دارد جایگزینی انتخاب شود.

سهیلی که این روزها فیلم سینمایی «بشارت شهروند هزاره سوم» در سینماها اکران دارد،درباره این فیلم گفت:«بشارت...» تجربه کوتاه و خوبی برای من بود و باعث آشنایی من با آدم های جدید شد و امیدوارم همکاری من با آقای دکتر کریمی ادامه پیدا کند و از اینکه در این فیلم نقش داشتم،اصلا پشیمان نیستم و افتخار می کنم که در این فیلم بازی کردم و خوشحالم که استقبال از این فیلم در اکران خوب بوده است.

وی درباره پیشنهاد جدیدش گفت:به دلیل اینکه کار من بعد از پایان فیلمبرداری «کلاشینکف» تمام نخواهد شد تا بعد از جشنواره درگیر این فیلم هستم ولی اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم،حتما قبول خواهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.