سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸

فرید: حامد بهداد یکی از ایده آل های سینما است/مرگ پدر «کوروش زنده است» را به تعویق انداخت

مهرداد فرید

مهرداد فرید:حامد بهداد یکی از ایده آل های سینما است و کارگردانان زیادی دوست دارند تا او در فیلمشان بازی کند و قاعدتا من هم یکی از آن کارگردان ها هستم ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است و نمی توانم بگوییم او در فیلم «کوروش زنده است» حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سینماپرس مهرداد فرید که امسال فیلم سینمایی «بیتابی بی تا» از او روی پرده رفت در حال پیش تولید فیلم جدیدش با عنوان «کوروش زنده است» است.

مهرداد فرید در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: پروژه «کوروش زنده است» در آغاز پیش تولید است و در حال مذاکره با عوامل هستیم. البته ما پیش تولید را قبلا شروع کرده بودیم اما به دلیل مسئله شخصی که برای من پیش آمد و پدرم فوت کرد پیش تولید پروژه تعطیل شد تا از این مصیبت فاصله بگیرم و الان بعد از یک ماه دوباره کار را آغاز کرده ایم و امیدوارم با نهایی شدن توافق با عوامل فیلم را هر چه زودتر به تولید برسانیم.

فرید اظهار داشت: قصه «کوروش زنده است» بر عکس تصوری که از اسمش می شود اصلا پروژه تاریخی نیست و کاملا یک قصه معاصر و درامی اجتماعی را روایت می کند که کاراکتر اصلی قصه مردی است با نام کوروش که دست به گریبان مسائل روز اجتماعی است و تا انتهای قصه سعی می کند با ناملایمت هایی که در زندگی اش پیدا شده دست و پنجه نرم می کند تا بر آنها غلبه کند.

کارگردان «بیتابی بی تا» اظهار داشت: تجربه موفقی با حامد بهداد در فیلم قبلی داشتیم و امیدوارم باز هم با بازیگرانی مانند بهداد کار کنیم و تا قراردادی بسته نشود نمی توانم بگوییم با چه کسی کار خواهم کرد و حامد بهداد یکی از ایده آل های سینما است و کارگردانان زیادی دوست دارند تا او در فیلمشان بازی کند و قاعدتا من هم یکی از آن کارگردان ها هستم ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است و نمی توانم بگوییم او در فیلم «کوروش زنده است» حضور خواهد داشت.

«کوروش زنده است» مضمونی اجتماعی دارد و درباره شرایط کنونی جامعه ایران خصوصا کلان شهر تهران است. مهرداد فرید کارگردانی فیلم‌های سینمایی «بی تابی بیتا»، «زن‌ها شگفت‌انگیزند»، «همخانه» و … را بر عهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.