دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷

اظهارات متناقض کارگردان و تهیه‌کننده یک فیلم

هادی: «دنیای پر امید» تلویزیونی است/ بابائیان: فیلم پروانه نمایش دارد و سینمایی است!

منوچهر هادی-بابائیان

سال 89 تله فیلم «دنیای پر امید» با نام قبلی «گوهر» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی داریوش باباییان در تهران کلید خورد در نهایت بعد از مدتی این فیلم به «مهدی احمدی» واگذار شد.

منوچهر هادی درباره اکران عمومی تله فیلم «دنیای پر امید» به سینماپرس گفت: من خسارت مالی را دریافت کردم و دیگر درباره این فیلم مصاحبه نمی کنم، چرا که این فیلم در مدیوم تله‌فیلم است، تهیه کننده در دوره سجادپور سوء استفاده کرد و مجوز اکران عمومی گرفت.

وی ادامه داد: در نهایت من رضایت دادم و از نظر من «دنیای پر امید» یک تله فیلم است که با 80 میلیون بودجه ساخته شده و در اندازه خودش باید مقایسه شود، ضمن اینکه از این تله فیلم دفاع می کنم و در 26 تله فیلمی که ساختم «دنیای پر امید» بهترین فیلم است و حتی بهتر از برخی فیلم های سینمایی اما در هر صورت مدیوم برای تلویزیون است.

در مقابل داریوش باباییان که پخش این فیلم را برعهده دارد به سینماپرس گفت: فیلم متعلق به احمدی است و مدیوم این فیلم سینماست که مدتی پیش هم پروانه نمایش دریافت کرد.

باباییان در پاسخ به اینکه این فیلم برای سینما ساخته نشده است و چطور در سینما اکران عمومی شود، گفت: در حال فراهم کردن مقدمات اکران عمومی هستیم و این فیلم برای سینما است و پروانه نمایش اکران عمومی دارد.

سال 89 تله فیلم «دنیای پر امید» با نام قبلی «گوهر» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی داریوش باباییان در تهران کلید خورد و در نهایت بعد از مدتی این فیلم به «مهدی احمدی» واگذار شد که وی تصمیم به اکران عمومی آن گرفت.

این تله فیلم مضمونی اجتماعی دارد و داستان زنی به نام گوهر را روایت می كند كه در محله ای در جنوب شهر زندگی می كند و روزگار به سختی می گذراند. یكی از چهار پسر قصد دارد یك شبه ره صدساله را طی كند و دزدی را انتخاب می كند...

در این فیلم محمدرضا داودنژاد، زهره حمیدی، مهدی سلوكی، خاطره حاتمی، مریم خدارحمی، آزاده ریاضی، عاطفه باقری، بهشاد شریفیان، محمدرضا امیرصادقی، كاظم افرندنیا و حسن شكوهی به ایفای نقش پرداخته اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.