دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴

در گفت‌وگو با سینماپرس عنوان شد؛

آخرین اخبار فیلم «مهمان داریم» عسگرپور از زبان منوچهر محمدی

منوچهر محمدی

منوچهر محمدی گفت: فیلم «مهمان داریم» در مرحله تصحیح رنگ است و تا آخر هفته تمام مراحل فنی فیلم انجام خواهد شد.

«منوچهر محمدی» تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «میهمان داریم» ساخته محمد مهدی عسگرپور، اظهار داشت: این فیلم روزهای آخر فنی خود را سپری میکند و تا هفته آینده تمام کارها انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: به صورت دقیق تصحیح رنگ این فیلم مانده است که توسط شرکت پیشگامان آریا انجام خواهد داد.

بنابراین گزارش، فیلمبرداری این فیلم ۱۲ فروردین به اتمام رسید.بخش عمده این فیلم در شهر تهران و در شهرک سینمایی دفاع مقدس جلوی دوربین رفت که در مجموع بعد از ۶۰ جلسه فیلمبرداری این کار به اتمام رسید.

بنابراین گزارش، در  فیلم جدید «محمد مهدی عسگرپور» ؛ بازیگرانی نظیر پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، سهیلا گلستانی، معصومه قاسمی‌پور، مهدی صادقی و محمد صادقی بازیگرانی هستند که به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عواملی که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند می توان به  تهیه کننده : منوچهر محمدی/ طرح فیلمنامه :منوچهر محمدی/نویسنده و کارگردان : محمد مهدی عسگر پور/ مدیر فیلمبرداری : محمد آ لادپوش/طراح صحنه و لباس : کیوان مقدم/ طراح چهره پردازی : مهردادمیرکیانی /محصول سازمان سینمایی سوره اشاره کرد.

بنابراین گزارش، قصه فیلم در مورد پیرمرد و پیرزنی است که به همراه فرزند جانبازشان زندگی می کنند ، قرار است که به زودی برای آنها مهمان بیایید و آنها تلاش می کنند تا مقدمات استقبال از این مهمان را فراهم و خانه را برای پذیرایی ازاو آماده کنند.

«مهمان داریم» پس از فیلم‌های «حوض نقاشی» ، «خسته نباشید» و «تاج محل»محصول سال ۹۱ حوزه هنری است.

منوچهر محمدی متولد ۱۳۳۵ آبادان، فارغ التحصیل جامعه شناسی از دانشگاه تهران است. وی فعالیت سینمایی را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. از فعالیت های او میتوان به تهیه و تولید سریال های متعدد تلویزیونی، فیلم کوتاه، مستند و سینمایی، تاسیس موسسه «فرادین» و ... اشاره کرد.

در کارنامه «منوچهر محمدی» آثاری چون «حوض نقاشی»، «بوسیدن روی ماه»، «طلا و مس»، «زیر نور ماه» ، «مارمولک» و ... دیده میشود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.