سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳

دانیال عبادی و بهاره افشاری از "معراجی ها" خداحافظی کردند

معراجی ها

در ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «معراجی‌ها» ‌به کارگردانی مسعود ده‌نمکی فردا اکبر عبدی برای ایفای نقش خود جلوی دوربین این کارگردان می‌رود.

به گزارش سینماپرس به نقل از خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس پس از گذشت 8هفته از آغاز فیلمبرداری «معراجی ها» فردا اکبر عبدی برای نخستین بار جلوی دوربین می رود و دانیال عبادی و بهاره افشاری با پایان بازی های خود از مجموعه خداحافظی کردند.

بنابر این گزارش نسخه اولیه فیلم به دفتر جشنواره فیلم فجر تحویل داده شده است و با شروع سکانس های جنگی فیلمبرداری در شهرک سینمایی دفاع مقدس همچنان ادامه دارد.

با توجه به تدوین همزمان فیلم توسط سید میثم هاشم زاده مشکلی برا رسیدن فیلم به جشنواره وجود نخواهد داشت و تا 2 الی 3هفته دیگر فیلمبرداری به اتمام می رسد.

بنابر این گزارش «معراجی ها» یک طنز اجتماعی است و داستان چند جوان دانشجوست که بعد قصد رفتن به شمال برای تفریح سر از کاروان راهیان نور برای دیدار از مناطق جنگی در می آورند. قرار است تا یکی، دو هفته آینده تکلیف این پروژه مشخص شود. اگر «معراجی ها» سینمایی باشد پنجمین فیلم بلند مسعود ده نمکی بعد از سه گانه «اخراجی ها» و «رسوایی» خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.