چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹

مانی رهنما تیتراژ سریال «قاب خاطره» را می‌خواند

مانی رهنما

مانی رهنما؛ به عنوان خواننده تیتراژ دومین سریال تولیدی شبکه «آی فیلم» با عنوان «قاب خاطره» به تهیه کنندگی داود بیدل و کارگردانی محمد حجت ذیجودی حضور می‌یابد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، سریال «قاب خاطره» با موضوع درام اجتماعی به کارگردانی محمد حجت ذیجودی و تهیه کنندگی داود بیدل در حال حاضر در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی توسط مانی جعفرزاده به صورت همزمان به سر می‌برد. مانی رهنما به عنوان خواننده تیتراژ به تازگی به سایر عوامل این سریال افزوده شده است.

 

مجموعه «قاب خاطره» به عنوان دومین سریال تولیدی شبکه «آی فیلم» در 26 قسمت تولید می‌شود . داستان این سریال اپیزودیک در رابطه با زائرانی است که در جریان سفر خود به مشهد مقدس به یک عکاسی قدیمی با نام «خاطره» مراجعه می کنند. مشکلاتی که برای این زائران پیش می‌آید با تلاش و همفکری صاحب عکاسخانه که علی نصیریان ایفاگر این نقش است حل می‌شود. پخش این سریال پس از پایان سریال «یادآوری» از شبکه آی فیلم آغاز خواهد شد.

 

گفتنی است که در این سریال علی نصیریان، رامین ناصر نصیر، افشین سنگ چاپ، شهره سلطانی محمد الهي و مهروز ناصرشريف به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند وهمچنین جمشيد جهانزاده، رضا توکلي، مهدي فقيه، آزيتا لاچيني، داريوش اسدزاده، سميرا حسيني، فريده دريامج، مژگان غلامي، علي هاشمي و هنرمند خردسال محمدرضا شيرخانلو بازيگران مهمان اين سريال اپيزوديک هستند.

 

برخی از عوامل این سریال عبارتند از تهیه کننده؛ داود بیدل/ کارگردان ؛ حجت ذیجودی/ دستیاراول کارگردان و برنامه‌ریز؛ امین قوامی/  سرپرست نويسندگان؛ علي حدادي/ نويسندگان؛ ساناز اسدي، امير شاداب (براساس طرحي از حسن وارسته)/ مدير تصويربرداري؛ هادي شلالوند/ صدابردار؛ حسين نقوي/ طراح گريم؛ کوروش عليزاده/ طراح صحنه، لباس و دکور؛ حسين مجد/ مدير توليد؛ وحيد مرادي/ مدیر تدارکات؛ سعید عطایی/ عکاس؛ احسان نقابت/ منشي صحنه؛ شيما باقري/ تدوین؛ داود بیدل و مسعود فرجام/  امور مال؛ ابراهیم تفرشی/ مدیر روابط عمومی؛ آیدین نادری.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.