شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵

نقد و بررسی «ابرهای ارغوانی» در فرهنگسرای ارسباران

حسین یاری وهانیه توسلی در فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» به کارگردانی سیامک شایقی

فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» ساخته سیامک شایقی در سیصد و بیست و هشتمین باشگاه فیلم تهران روز یکشنبه 15 دی ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، سیصد و بیست و هشتمین نشست باشگاه فیلم تهران به نقد و بررسی فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی » اختصاص دارد.

فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» ماجرای دختری را روایت می کند که برای گریز از ازدواج اجباری از شهرستان به تهران می آید و ....

 در این فیلم بازیگرانی چون حسین یاری، هانیه توسلی، بهناز جعفری، شبنم مقدمی، شیرین یزدان بخش، امید روحانی و رویا تیموریان حضور دارند.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به نویسنده و کارگردان: سیامک شایقی، تهیه کننده: محمود فلاح، مجری طرح: رزیتا فرنودی، مدیر فیلمبرداری: غلامرضا آزادی اشاره کرد.

این فیلم با حضور سیامک شایقی (کارگردان)،  طهماسب صلح جو (منتقد) علی رزازیان (کار‌شناس – مجری) و سایر عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود

علاقه مندان برای تماشای فیلم وحضور در این نشست و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی سیدخندان خیابان جلفا، فرهنگ سرای ارسباران مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.