دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰

«عقاب صحرا» در ماه‌های مناسبتی نظیر محرم یا رمضان اکران می‌شود

عقاب صحرا

فیلم سینمایی «عقاب صحرا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی عباس اکبری ۹ دقیقه نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره کوتاهتر شده است و قرار است ماه رمضان یا محرم سال آینده اکران شود.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، فیلم سینمایی «عقاب صحرا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی عباس اکبری قرار است ماه مبارک رمضان یا محرم سال آینده اکران عمومی شود.این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر ۹ دقیقه کوتاه شده است.

براساس این گزارش، فیلم سینمایی «عقاب صحرا» ماجرای مردی است که در ایام صلح حدیبیه از بین کفار گریخته و به پیامبر پناهنده می شود و حالا همه چشم انتظارند که پیامبر برای حفظ او را به کفار تحویل خواهند داد و ...

کیکاوس یاکیده، روناک یونسی، علی کمالی نژاد، شهرزاد کمال زاده، حسین سلیمانی، افشین نخعی، انوشیروان ارجمند، رضا سروری، امیر ارسلان سیدی، امیر حسین میرشمسی، و حبیب دهقان نسب در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

سید جلال الدین دری و ساسان فتاح بازنویسی فیلمنامه این کار را انجام داده اند.

این فیلم در بخش مسابقه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از: کارگردان: مهرداد خوشبخت، نویسنده و تهیه کننده: عباس اکبری، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، طراح گریم: مسعود ولدبیگی، مدیر هنری: مجید میرفخرایی، برنامه ریز: حمید بهمرامیان، تدوین: محمد رضا موئینی، صداگذار: علی علویان، دستیار کارگردان: مانی حق جو.

«عقاب صحرا»، «صدای پای من» و «جای او دیگر خالی نسیت» در کارنامه مهرداد خوشبخت به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.