چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸

در گفت‌وگو با سینماپرس،

احمدی: باید قواعد بازی جشنواره فیلم فجر را قبول کنیم / «دو ساعت بعد، مهرآباد» فیلمی نیست که نگاه تجربه‌گرا داشته باشد

دو ساعت بعد، مهرآباد

محمد احمدی؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «دوساعت بعد، مهرآباد» گفت: امروز به طور کامل مراحل فنی این فیلم به پایان رسید و نسخه اصلی آن تحویل دفتر جشنواره شد، تصمیم داریم به زودی طراحی پوستر این فیلم را هم آغاز کنیم.

محمد احمدی؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «دوساعت بعد، مهرآباد» درباره این فیلم به سینماپرس گفت: امروز به طور کامل مراحل فنی این فیلم به پایان رسید و نسخه اصلی آن تحویل دفتر جشنواره شد، تصمیم داریم به زودی طراحی پوستر این فیلم را هم آغاز کنیم.

وی با اشاره به حضور این فیلم دربخش نوعی تجربه، یادآور شد: ما بیشتر علاقه‌مند هستیم فیلم دیده شود و حضور «دو ساعت بعد، مهرآباد» در این بخش بیشتر به سلیقه هیئت انتخاب و سیاست‌گذاران آن برمی گردد، نمی توانم نظر کاملی در این زمینه بدهم و قطعا به نظر و سلیقه آنها احترام می گذاریم.

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: وقتی متقاضی جشنواره هستیم باید قواعد بازی آن را هم قبول کنیم و به نظرم فیلم هایی که در بخش نوعی تجربه قرار گرفته اند از کارگردانان خوبی برخوردار هستند که تجربه و نگاه های خوبی دارند اما وقتی فیلم خوب دیده شود ما به هدفمان رسیده ایم که آن هم به نظر مردم و منتقدین برمی گردد.

احمدی درپاسخ به اینکه این فیلم چه تجربه‌ای داشته است که در این بخش قرار گرفته، گفت: «دو ساعت بعد، مهرآباد» واقعا فیلمی نیست که نگاه تجربه‌گرا داشته باشد ولی در کل از فضای خوبی برخوردار است.

وی در پایان با اشاره به اینکه «دو ساعت بعد، مهرآباد» فیلم یکدستی است، افزود: این فیلم در 35 جلسه فیلمبرداری شده است.

در این فیلم اندیشه فولادوند، حدیثه تهرانی، محسن حسینی، رابعه مدنی، کیومرث غفاری، نگار حسن زاده، انسیه کمالیان، آیسان کاظمی، با همکاری مصطفی میرزاخانی، امید صالحی، مسعود اشتری ، اسفندیار حیدری پور و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم داستان عاشقانه‌ایست بی‌عاشق و حالا معشوق که همسرش را در سقوط هواپیما از دست داده از پس انزوایی خودخواسته با پرسشی عمیق روبروست که برای یافتن پاسخ می‌بایست سفری طولانی و پُرمعنا را در پیش گیرد. نشانه‌ها حکایتی دوگانه برایش فراهم می‌سازد که ....

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.