یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰

در گفت‌وگو با سینماپرس؛

محمدپور: با درگیری مردم برای شب عید نمی‌دانم چه اتفاقی برای «دل بی‌قرار» خواهد افتاد

دل بی قرار

کارگردان فیلم سینمایی «دل بی قرار» درباره اکران فیلمش گفت:«دل بی قرار» فیلمی عاطفی و قصه گو است. نمایش این فیلم با 20 سینما و توسط شرکت فیلمیران آغاز شده است اما وضعیت اکران در شش ماه دوم نشان دهنده این بود که از اکثر فیلم ها استقبال نمی شود.

قربان محمدپور، کارگردان فیلم سینمایی «دل بی قرار» درباره اکران فیلمش به سینماپرس گفت: نمایش این فیلم با ۲۰ سینما و توسط شرکت فیلمیران آغاز شده است اما وضعیت اکران در شش ماه دوم نشان دهنده این بود که از اکثر فیلم ها استقبال نمی شود ولی «دل بی قرار» فیلمی عاطفی و قصه گو است.

وی افزود: تبلیغات تلویزیونی هم از امشب آغاز می شود و انتظار می رود که از اواخر این هفته استقبال بیشتر شود اما آن چیزی که برایم مهم است مردم راضی از سینما بیرون می آیند و در آخر هفته استقبال از فیلم خوب بوده است و با توجه به پایان جشنواره فیلم فجر و درگیری مردم برای برنامه های شب عید باید ببینیم که چه اتفاقی برای فیلم می افتد.

محمد پور با اشاره به استقبال خوب در سینما آزادی، خاطرنشان کرد: سینمای قصه گو در ایران کمرنگ شده است ولی مردم با این سینما ارتباط خوبی برقرار می کنند و امیدوارم وضعیت فروشمان طی روزهای آینده بهتر شود.

کوروش تهامی، شهره قمر، نازنین فراهانی، سارا خوئینی ها، فرهاد جم، جهانبخش سلطانی، سپیده پهلوان زاده، ناصر فروغ، مانیا نوحی، سیامک اشعریون، سیروس اسنقی، اکبر حاتمی، محمد مهدی قاهری، علی برنجیان، داود سلامی ودر این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در شامگاه ۳۰ خردادماه سال ۶۹ زمانی که میلیون‌ها نفر مشغول دیدن مسابقه فوتبال میان برزیل و کاستاریکا بودند (۱۹۹۰)، زلزله‌ای مهیب در رودبار اتفاق افتاد که جان ۳۸ هزار نفر را گرفت و حدود ۱۰۰ هزار نفر زخمی و یک میلیون نفر بی خانمان شدند. «دل بی قرار» داستان خواهر و برادری به نام معصومه و علی است که بر اثر وقوع این زلزله یکدیگر را گم می‌کنند و دست تقدیر برای آن‌ها وقایع ناخواسته‌ای را رقم می‌زند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.