چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲

به عنوان اولین تجربه کارگردانی سینما؛

جامعی ندوشن «صبح آرام، عصر طوفانی» را می‌سازد

جامعی ندوشن

بازیگر و تهیه کننده سینما گفت: پروانه ساخت «صبح آرام، عصر طوفانی» که به طور مشترک با ناصر مولوی به نگارش درآمده که خودم به عنوان اولین تجربه، کارگردانی خواهم کرد.

عزت الله جامعی ندوشن؛ بازیگر و تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: پروانه ساخت «صبح آرام، عصر طوفانی» که به طور مشترک توسط بنده و ناصر مولوی به نگارش درآمده را برای اولین تجربه کارگردانی سینمایی‌ام دریافت کردم. البته این فیلمنامه را با نام «دادگاه زنی به نام مادر» درخواست پروانه دادیم که این عنوان مورد تایید قرار نگرفت.

وی افزود: «صبح آرام،عصر طوفانی» یک ملودرام اجتماعی است که مدتی است پیش تولید آن را آغاز کردیم و این فیلم اولین تجربه کارگردانی من در سینما است که پیش از این تجربه ساخت تله فیلم و سریال را داشتم.

جامعی ندوشن درباره بازیگری‌اش در این فیلم گفت: معمولا در فیلم هایی که تهیه کننده هستم فقط کارهای تهیه و تولید را انجام می دهم ولی اگر شخصیتی در فیلمنامه با من همخوانی داشته باشد به عنوان بازیگر هم ورود می کنم ولی در این فیلم تمرکزم بیشتر روی نظارت بر فیلم خواهد بود، با وجود اینکه نقشی که با روحیات من همخوانی داشته باشد وجود دارد البته کتمان نمی کنم که در یک یا دو پلان جلوی دوربین حاضر شوم.

وی در پایان درباره انتخاب عوامل این فیلم گفت: با برخی از بازیگران مورد نظرم صحبت هایی را انجام دادم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم، البته تاکنون حضور حسن اسدی( مدیر فیلمبرداری)، حسین اردستانی (طراح چهره پردازی)، جعفر علیان (صدابردار)، آرش قاسمی (صداگذار)، حسن مصطفوی (مدیر تولید) در «صبح آرام،عصر طوفانی» قطعی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.