چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶

به تهیه کنندگی زهرا مشتاق؛

«تهران، انتهای سعادت آباد» روایتی عاشقانه‌ از جانبازان است

زهرا مشتاق

زهرا مشتاق از به پایان رسیدن تصویربرداری مستند «تهران، انتهای سعادت‌آباد» در فصل بهار خبر داد و در رابطه با آن عنوان کرد: این مستند عاشقانه زنان و مردان فراموش شده است.

زهرا مشتاق؛ تهیه‌کننده مستند «تهران، انتهای سعادت آباد»  در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با آن عنوان کرد: این مستند به کارگردانی وحید زارع در رابطه با جانبازان اعصاب و روانی است که در بیمارستان نیایش سالهاست که زندگی می‌کنند و در واقع «تهران، انتهای سعادت آباد» روایت این بیماران به همراه همسرانشان در این آسایشگاه و عاشقانه زنان و مردان فراموش شده است.

وی ادامه داد: تصویربرداری این مستند در فصل پاییز و زمستان به پایان رسیده است و منتظر هستیم که با آمدن بهار و تغییر فضا و رنگ و بوی آسایشگاه تصویربرداری «تهران، انتهای سعادت آباد» را به پایان رسانده و تدوین آن را آغاز کنیم.

مشتاق با بیان اینکه وی و وحید زارع سالهاست که در حوزه مستند جنگ فعالیت می‌کنند، بیان کرد: مهرماه سال جاری مجموعه مستندی در ۱۵ قسمت به کارگردانی زارع و تهیه کنندگی من با نام «خورشیدواره‌ها» در رابطه با زنانی که شوهرانشان در جنگ آسیب دیده بودند پخش شد، باید بگویم که مستند «تهران، انتهای سعادت آباد» در راستای همان فعالیت های قبلی ما در این حوزه تولید می‌شود، ضمن اینکه در این مستند ۵۲ دقیقه ای ما با محدودیت های تلویزیون روبه رو نیستیم.

این تهیه‌کننده خاطر نشان کرد: در مستند «تهران، انتهای سعادت آباد» کل آدم هایی که در بیمارستان نیایش حضور دارند به تصویر کشیده می‌شوند که در میان آنها افراد تحصیلکرده، ادم معمولی، افرادی که دچار بیماری های روانی مضمن هستند نیز دیده می شوند، این مستند قصه تلخ زندگی جانبازانی است که از هیچ مزایایی برخوردار نیستند و سالهاست که در گوشه این بیمارستان ایام را می‌گذرانند.

گفتنی است از جمله عوامل دیگر این مستند می‌توان به پیروز جابری؛ فیلمبردار/ وحید زارع؛ تدوینگر/ گلاره کاکاوند؛ مدیر تولید، اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.