یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

به کارگردانی فریال بهزاد؛

«حریر» اوایل سال آینده کلید می‌خورد

غلامرضا آزادی

فیلم سینمایی «حریر» به کارگردانی فریال بهزاد و تهیه کنندگی غلامرضا ازادی اوایل سال آینده در تهران کلید خواهد خورد.

غلامرضا آزادی، کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول کارهای تدارکاتی فیلم سینمایی «حریر» به کارگردانی فریال بهزاد هستیم و قرار است اوایل سال آینده فیلمبرداری این کار را آغاز کنیم.

وی در ادامه افزود: مدیریت فیلمبرداری این کار بر عهده پیام آزادی انجام خواهد داد . در فیلم باید تهران را خلوت ببینم و اوایل فرودین ماه این فرصت را به ما می دهد تا فیلمبرداری این کار را انجام دهیم.

آزادی در ادامه افزود: در حال حاضر مشغول مذاکره با بازیگران و عوامل فنی این فیلم هستیم که با قطعی شدن حضورشان به زودی اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد .

تهیه کننده «شور زندگی» در ادامه افزود: این فیلم کاملا در بخش خصوصی ساخته خواهد شد و در حال حاضر اقداماتی از سوی شورای صنفی در حال انجام شده است اما چشم انداز خیلی خوبی روشنی در این بخش وجود ندارد و من دوست دارم فیلم هایم اکران آبرومندی داشته باشند و امیدوارم در سال آینده اوضاع بخش خصوصی بهتر شود.

تهیه کننده «پرستوهای عاشق» در ادامه به داستان کار اشاره کرد و افزود: این فیلم چهار شخصیت اصلی دارد که دو زن و دو مرد هستند، «حریر» داستان دختری است که با معضل چاقی مواجه بوده و برای رفع این مشکل درمانهای مختلفی را امتحان می کند. در این فیلم تاثیرات افراد مختلف و اطرافیان در زندگی این دختر به تصویر کشده شده است.

بنابراین گزارش، غلامرضا آزادی و فریال بهزاد، زوج هنرمند، در سال‌های گذشته کارهای مشترک دیگری هم داشتند که «پرستوهای عاشق»، «شور زندگی»، «مرد نامرئی»، «دره شاپرک‌ها» و «کاکلی» از آن جمله‌اند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.