شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

تولید فیلمی به کارگردانی فریال بهزاد

آزادی: «حریر» اردیبهشت ماه کلید می‌خورد

غلامرضا آزادی*

فیلم سینمایی «حریر» به کارگردانی فریال بهزاد و تهیه کنندگی غلامرضا آزادی اردیبهشت ماه در تهران کلید خواهد خورد.

غلامرضا آزادی، تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «حریر» به کارگردانی فریال بهزاد، اظهار داشت: برای تولید فیلم سینمایی «حریر» در حال انجام امور مقدماتی هستیم و این فیلم را اوایل اردیبهشت ماه کلید خواهیم زد.

تهیه کننده «شور زندگی» در ادامه در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری نیز، اظهار داشت: ۴۰ جلسه فیلمبرداری برای این کار در نظر داریم و لوکیشن های ما همه در تهران است.

آزادی ادامه داد: فریال بهزاد چند بار فیلمنامه این کار را بازنویسی کرده است و روی سوژه این فیلم کار شده، «حریر»  از یک سوژه اجتماعی کم نظیری برخوردار است.

تهیه کننده «پرستوهای عاشق» در ادامه افزود: این فیلم کاملا در بخش خصوصی تولید خواهد شد و مدیریت فیلمبرداری این کار بر عهده پیام آزادی است.

آزادی در ادامه افزود: در حال حاضر مشغول مذاکره با بازیگران و عوامل فنی ای کار هستیم که با قطعی شدن آن ها نام آن ها را به زودی اعلام خواهیم کرد. برای بازیگر اصلی به دنبال یک دختر مناسب نقش هستیم که در چند روز آینده این انتخاب نیز قطعی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این فیلم چهار شخصیت اصلی دارد که دو زن و دومرد هستند، «حریر» داستان دختری است که با معضل چاقی مواجه بوده و برای رفع این مشکل درمان های مختلفی را امتحان می کند. در این فیلم تاثیرات افراد مختلف و اطرافیان در زندگی این دختر به تصویر کشیده شده است.

غلامرضا آزادی در پایان این گفت وگو نیز، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم امسال برای فیلم سینمایی «قبیله من» نیز یک اکران نجیب بگیریم و سینمای زنده و پویایی داشته باشیم و به بخش خصوصی نیز توجه بیشتری شود.

بنابراین گزارش، غلامرضا آزادی و فریال بهزاد، زوج هنرمند، در سال‌های گذشته کارهای مشترک دیگری هم داشتند که «پرستوهای عاشق»، «شور زندگی»، «مرد نامرئی»، «دره شاپرک‌ها» و «کاکلی» از آن جمله‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.