شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

در دومین قسمت از فیلم «خانم دابت فایر»

بازیگر زن «بدون دخترم هرگز» آقای دابت فایر می‌شود!

آقای دابت فایر

سینماپرس: سالی فیلد بازیگر فیلم ضد ایرانی «بدون دخترم هرگز» در نسخه دوم فیلم «خانم دابت فایر» نقش آقای دابت فایر را بازی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش ام.تی.وی خبر داد که داستان فیلم اول معکوس شده و جای پدر خانواده که خود را به شکل خانمی درمی آورد تا در قالب دایه بچه هایش در کنار آنها باشد، این بار مادر خانواده خود را به شکل یک مرد در می آورد تا کنار فرزندانش باشد.

در این فیلم علاوه بر سالی فیلد و رابین ویلیامز که نقش های اصلی را دارند پیرس برازنان؛ پنجمین جیمزباند سینما نیز بازی خواهد کرد.

                                                                     آقای دابت فایر

فیلد در سال ۱۹۹۳ نقش همسر بداخلاق رابین ویلیامز در فیلم خانم دابت فایر را داشت که پس از طلاق اجازه نیم داد همسرش فرزندانش را ببیند. برای همین ویلیامز که اطلاع پیدا می کند همسرش دنبال پرستاری برای نگهداری فرزندانش می گردد خود را به صورت یک پیرزن درآورده و به خانه راه پیدا می کند تا مراقب آنها باشد.

این بازیگر همچنین نقش همسر دکتر محمودی در فیلم ضد ایرانی «بدون دخترم هرگز» را در سال ۱۹۹۱ بازی کرده بود که در این فیلم چهره ای دروغین از کشور ایران و مردم آن بر اساس کتابی نوشته بتی محمودی؛ همسر سابق دکتر محمودی به تصویر کشیده شده بود.

وی پس از این دو فیلم در فیلم های مشهوری چون فارست گامپ بازی کرد اما هرگز شهرتی بیشتر به دست نیاورد.

سالی فیلد هنوز خبر حضورش را در این فیلم تایید نکرده است اما وی در پاسخ خبرنگاری که در مراسم فرش قرمز مرد عنکبوتی ۲ از وی پرسیده بود چه پروژه ای را در آینده خواهد داشت گفته بود: شاید نقش یک زن خانه دار متفاوت!

تهیه کننده فیلم حتی پوستر آن را تهیه کرده تا تصویری ذهنی از قیافه جدید فیلد را در کنار بازیگران دیگر داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.