شنبه ۵ تیر ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۵

داوری مسابقه‌ انجمن منتقدان و نویسندگان از سه‌شنبه آغاز می‌شود

تئاتر هتل ها

داوری آثار رسیده به مسابقه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر از سه شنبه هشت تیر آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری سینما ایران به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، محمد رسول صادقی نایب رئیس هیات مدیره انجمن نویسندگان و منتقدان خانه تئاتربا اعلام این مطلب گفت: با پایان‌یافتن مهلت ارسال آثار به مسابقه‌ مطبوعاتی انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر کار کدگذاری مطالب و تهیه دفترچه رمز آثار از روز یکشنبه ششم تیر پیگیری می‌شود.

وی افزود: طبق روال سال‌های گذشته آثار متقاضی شرکت در مسابقه مطبوعاتی با کد و شناسه داوری می‌شوند.این آثار از روز سه‌شنبه به وسیله شورایی مرکب از دکتر حسین سلیمی(رئیس پیشین مرکز هنرهای نمایشی و استاد دانشگاه)، دکتر مهرداد حجتی(رئیس هیات مدیره‌ انجمن منتقدان و نویسندگان و استاد دانشگاه) و دکتر مجید رضاییان از استادان دانشگاه در رشته‌ علوم ارتباطات اجتماعی بررسی خواهند شد. هم‌چنین مشاوران داوران در حوزه‌ عکس مسعود پاکدل(رئیس انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران) است.

نایب رئیس هیات مدیره انجمن نویسندگان و منتقدان خانه تئاتر درباره‌ زمان برگزاری جشن اضافه کرد: جشن سالانه‌ انجمن روز پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه برگزار خواهد شد. با توجه به این‌که سال گذشته به دلیل شرایط اجتماعی کشور جشن را برگزار نکردیم، برنامه‌های سال گذشته همراه با برنامه‌های امسال در این دوره از جشن انجمن اجرا می شود.

وی اضافه کرد: در برنامه‌امسال علاوه بر تقدیر از هنرمندان و خبرنگاران، نمایش‌های برتر سال 87 و 88 در دو گروه کارگردان‌های زیر و بالای 40 سال، گروه برگزیده سال 87 و 88 هم معرفی می شوند.

صادقی در پایان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سه حوزه‌ رسانه، تئاتر و فضای مجازی خبر داد و تصریح کرد: این کارگاه‌ها به همت انجمن و برای اعضای آن و دیگر روزنامه‌نگاران علاقه‌مند برگزار می شود که در حال حاضر براساس رایزنی‌هایی که با فرهنگستان هنر انجام داده‌ایم قرار است کسانی که در کل دوره‌ آموزشی شرکت می‌کنند گواهینامه دریافت دارند.

جزئیات برگزاری این کارگاه‌ها به زودی اعلام می‌شود، ضمن این‌که هفته‌ اول مردادماه نیز نامزد‌های بخش‌های مختلف مسابقه‌ مطبوعاتی جشن سالانه‌ انجمن معرفی می شوند.

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.