جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶

روایت تکبر برخی سوپراستارها

فیلمبرداری «سوت دل» نادر طریقت دو هفته دیگر تمام می شود

فیلم سینمایی سوت دل*

سینماپرس: نادر طریقت کارگردان سینما مشغول فیلمبرداری فیلم «سوت دل» با بازی کامران تفتی و ماه چهره خلیلی در فرهنگسرای بهمن است و قرار است دو هفته دیگر فیلمبرداری این فیلم برای نمایش در شبکه نمایش خانگی به اتمام برسد.

بنابراین گزارش، این کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد لوکیشن های این کار گفت: لوکیشن اول ما خانه ای در شهرک غرب بود، چند روزی است که در فرهنگسرای بهمن هستیم و مسئولین این فرهنگسرا همکار خوبی با ما داشته اند و قرار است به زودی به لوکیشنی در پامنار برویم.

عکس فیلم سوت دل

طریقت گفت: فیلمبرداری «سوت دل» دو هفته دیگر تمام می شود.

وی گفت: فیلمنامه «سوت دل» را هستی طریقت نوشته و باید به این نکته تاکید کنم که ما در یک فضای فانتزی و شاد این داستان را روایت می‌کنیم و از گرایش به سمت کمدی سطحی و سبک پرهیز خواهیم کرد و امیدوارم کار شایسته‌ای باشد.

عکس فیلم سوت دل

کارگردان «خاطره» گفت: قصد آماده کردن فیلم را برای شبکه نمایش خانگی دارم اما اگر مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این فیلم رضایت داشته باشند برای نسخه ۳۵ فیلم هم اقدام خواهیم کرد.

 

طریقت تصریح کرد: همزمان با تصویربرداری این فیلم ، مجتبی تیموری ساخت موسیقی این کار را  برعهده دارد و بعد از اتمام فیلمبرداری برای تدوین و صداگذاری این فیلم اقدام خواهیم کرد.

عکس فیلم سوت دل

بنابراین گزارش، «سوت دل» روایتگر زندگی یک بازیگر است (کامران تفتی) که پس از به دست آوردن یک سوت از طریق یک فرشته (ماهچهره خلیلی) به سوپراستار سینما بدل می‌شود، اما ظرفیت پایین و تکبر و خودخواهی او باعث می‌شود این جایگاه را از دست داده و آن سوت به دست یک هنرور میافتد و جایگاه آنها عوض شود.

دیگر عواملی که با این پـروژه همکاری دارند عبارتنـد از:

نویسنده: هستی طریقت، کارگردان و تهیه کننده : نادر طریقت، مجری طرح: امیر زالی زاده، مدیرتولید: محمود عزیزی، مدير تصويربرداری: حميد شكوهی، طراح صحنه و لباس: جمشید خوشدل، طراح چهره‌پردازی: مرتضی ضرّابی، مدیر تدارکات: مسعود جعفری، سرپرست گروه کارگردانی و مدیربرنامه ریزی: سید امیرعلی مکرّمی نژاد، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: شیما اسدی، منشی صحنه: هنگامه فرازمند، دستیار دوم کارگردان: امین طریقت، دستیار سوم کارگردان: مهدی پورخانعلی، مدیرصحنه: ناهید احمدزاده، دستیار صحنه و لباس: آرزو آریایی، دستیار لباس: محمدآریا اسبقی، مجری گریم: فرزانه شعبانیان، دستیار تولید: کوروش مهابادی، دستیار تدارکات: پیمان فرزانه.

بازیگران: کامران تفتی ، ماه چهره خلیلی، غزاله جزایری، احسان کریمی، امین طریقت، بهمن عبداللهی، ناصر سهرابی، سعید رضا نهال ، محمد هنرکار، امیر زالی زاده، فرزین حسن خان، علی نهال، رضا شهبازی، مهدی پورخانعلی، فرید شهریاری، محمد تیموری.

نادر طریقت ساخت تله فیلم های «بوی پول» و «پروانه‌های آفاق» و سینمایی «خاطره» را در کارنامه خود به ثبت رسانده دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.