چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

علی شاه حاتمی خبر داد:

اتمام مراحل فنی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» / به محض صدور پروانه نمایش فیلم اکران می‌شود

علی شاه حاتمی

سینماپرس: علی شاه حاتمی کارگردان سینما صبح امروز گفت: میکس و مراحل فنی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی » به صورت کامل به اتمام رسیده است و ما نسخه کامل فیلم را جهت بازبینی و صدور پروانه نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کرده ایم تا به محض صدور پروانه نمایش فیلم را اکران کنیم.

بنابراین گزارش، این کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت:  قصد نداریم فیلم را به جشنواره فیلم فجر دوره سی و سوم ارسال کنیم.

شاه حاتمی در مورد سوژه فیلم «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» نیز توضیح داد: بحث تحریم ها، بحث گفتگوهای ۱+۵، شرایط هنرمندان ، فضای حاکم بر جامعه و از این دست موارد در قصه این فیلم به شدت تجلی دارند و دوستان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قول داده اند که این هفته بازبینی فیلم را انجام دهند و پس از آن ما وارد مذاکره برای اکران فیلم خواهیم شد.

کارگردان «پرواز مرغابی ها» گفت: به هر حال فیلمی که با یک بازیگر در تک لوکیشن فیلمبرداری شده و در کنار آن نقدی بر تمام سطوح جامعه اعم از هنرمندان، ورزشکاران، صدا و سیما و ... دارد قطعاً فیلمی خاصی است و مخاطبای بسیاری به خود جلب می کند .

وی گفت: امیدوارم پروانه نمایش فیلم هر چه زودتر صادر شود و ما در زمان کافی فرصت تبلیغات را داشته باشیم هر چند که در این رابطه تاکنون چند تیزر مختلف با حضور اکبر عبدی ساخته ایم.

شاه حاتمی یادآور شد: خبرنگاران و منتقدان  و نویسندگان سینما در برخوردهای حضوری بیشتر از مردم عادی تمایل دارند این فیلم را هر چه زودتر تماشا کنند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: فردی اکبر عبدی را گروگان می گیرد و او را در یک تابوت حبس می کند، عبدی برای رهایی خود و پرداخت یک میلیون دلار به گروگانگیران با مراکز دولتی ارتباط برقرار می کند...

شایان ذکر است، المیرا عبدی، میلاد کی مرام، فریبا طالبی و یوسف مرادیان در این فیلم به عنوان صدا پیشه حضور دارند و در مقابل اکبر عبدی صحبت می‌کنند.

عوامل فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» عبارتند از: تدوین، نویسنده و کارگردان: علی شاه حاتمی/ تهیه کننده: جلال چاوشیان/ مدیر فیلمبرداری: حافظ احمدی / صدابردار: محمد نوین نژاد / طراح گریم: محمدرضا قومی / صداگذاری: محسن روشن /آهنگساز: فرهاد هراتی.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.