شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

گودرزی: «باج» یک ملودرام تلخ اجتماعی است/ «آتیش بازی» در گروه سینمایی قدس اکران می‌شود

بهمن گودرزی کارگردان شیش و بش در خبرگزاری سینمای ایران

سینماپرس: بهمن گودرزی کارگردان سینما در خصوص «باج» تازه ترین اثر خود گفت: «فضای فیلم «باج» متفاوت است و شبیه به هیچ کدام از فیلم هایم نیست. «باج» یک ملودرام تلخ اجتماعی است.»

گودرزی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «فیلم «باج» داستان خیابانی دارد. ویژگی فیلم داستان آن است که یک خطی نیست. «باج» از آن دست فیلم هایی نیست که مخاطب بتواند پایان فیلم را حدس بزند.»

کارگردان فیلم «شیش و بش» در ادامه پیرامون تشابه بازی های نیما شاهرخ شاهی در اغلب فیلم ها و این فیلم اظهار داشت: «نیما شاهرخ شاهی در این فیلم بازی و گریم متفاوتی دارد. من پیش از این بازی و گریم مشابهی از او را ندیده ام. حضور شاهرخ شاهی در فیلم نسبت به دیگر بازیگران محدودتر است اما نقش تاثیرگذاری دارد.»

وی در مورد سختی ساخت فیلم در سطح شهر با ساخت فیلم های آپارتمانی افزود: «ساخت فیلم در هر دو فضا سختی خاص خود را دارد اما ساختن فیلم در سطح شهر سختی مضاعفی دارد. ما در سطح شهر مرتب با ترافیک و گرما و آلودگی هوا مواجه هستیم.»

گودرزی تصریح کرد: «در حال حاضر همچنان مشغول فیلمبرداری فیلم هستم. صداگذاری و تدوین فیلم به صورت همزمان توسط شاهین یارمحمدی در حال انجام است و از آنجا که در چند کار قبلی هم با ایشان کار کرده ام با سلایق من آشنا است.»

در خلاصه داستان «باج» که فيلمنامه آن توسط خود گودرزي نگارش شده آمده: حق الناس هميشه پول نيست. بعضي وقتا دل است... دلي که بايد مي دادي و ندادي...

گودرزي پيش از اين در کارنامه خود ساخت فيلم هاي سينمايي «آتيش بازي»، «شيش و بش» و تله فيلم هاي «دلواپسي»، «به دنبال خوشبختي»، «سر سپرده» و مجموعه تلويزيوني «ششمين نفر» را داشته است. اين تله فيلم قرار است از شبکه نمايش خانگي عرضه شود.

گودرزی همچنین در خصوص اکران دیگر فیلمش با عنوان «آتیش بازی» گفت: «این فیلم به احتمال زیاد بعد از فیلم «شهر موش ها ۲» در گروه سینمای قدس به اکران عمومی در می آید و من تمامی کارهای مربوط به تبلیغات فیلم را هم انجام داده ام.»

در فیلم «آتیش بازی» الناز شاکردوست، امین حیایی، شقایق دهقان، میرطاهر مظلومی و سحر قریشی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.