سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶

در حمایت از مردم غزه برگزار می‌شود

امروز؛ تجمع، هنرمندان، ورزشکاران و فعالان حوزه تئاتر کودک و نوجوان در مقابل سازمان ملل متحد

غزه

سینماپرس: دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به همراه ستاد اجرایی این جشنواره و جمعی از هنرمندان امروز سه‌شنبه ۲۸ مرداد ماه ساعت ۱۷ در مقابل سازمان ملل متحد در حمایت از کودکان و مادران بی دفاع غزه اجتماع خواهندکرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ستاد خبری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان، پیام دهکردی به همراه اعضای ستاد اجرایی این جشنواره و دیگر هنرمندان حوزه فرهنگ و هنر در حمایت از کودکان و مادران بی دفاع غزه در مقابل سازمان ملل متحد جمع خواهند شد.

در این مراسم گروه‌های مختلف هنری و هنرمندان پیشکسوت در عرصه هنرهای نمایشی برای دفاع از حقوق انسانی، جلوگیری از استفاده از سلاح‌های ممنوعه و اقدامات ضدبشری درخصوص رعایت نشدن اصول انسانی در جنگ نابرابر و کشته شدن غیر نظامیان فلسطینی حضور پیدا می کنند.

همچنین به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومي سازمان سينمايي، در اعتراض به  اقدامات دد منشانه و ظالمانه رژيم اشغالگر قدس در كشتار كودكان و زنان بي گناه غزه و سانسور گسترده شبكه هاي خبري بين المللي  و حمايت كشور هاي مدعي حقوق بشر ، هنرمندان و دست اندركاران سينما  همراه  و همگام با تشكل هاي دانشگاهي و ورزشكاران در تجمع اعتراضي  كه روز ۲۸ مرداد از ساعت ۱۷تا ۱۹ در مقابل  دفتر سازمان ملل متحد در تهران برگزار مي شود ، شركت خواهند كرد .

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.