چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

اختصاصی سینماپرس

هتل «نارنجستان» محمود آباد؛ محل برگزاری افتتاحیه و اقامت مهمانان جشنواره فیلم‌های ویدئویی«یاس»

هتل نارنجستان محمود آباد

سینماپرس: مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم ویدئویی (یاس) عصر روز شنبه در هتل نارنجستان محمود آباد از توابع استان مازندران برگزار می شود

بر اساس گزارش سینماپرس در این مراسم بزرگداشتی برای سعید پورصمیمی، چنگیز جلیلوند و فاطمه گودرزی برگزار و برگزیدگان بخش مسابقه اقلام تبلیغاتی، مسابقه سینما – ویدئو، مسابقه فیلم های پویانمایی بلند و مسابقه طرح و ایده فیلمنامه نیز معرفی می شوند.

به گفته یک منبع موثق این هتل محل اقامت مهمانان این جشنواره اعم از اهالی رسانه، شرکت کنندگان بخش های مختلف جشنواره، هنرمندان مدعو و مسئولان حاضر در این رویداد خواهد بود.

همچنين در مراسم اختتامیه نیز برگزیدگان  بخش مسابقه ایران ( رویش یاس ها- خاطره یاس ها و  بخشمسابقه بین الملل ) معرفی خواهند شد.

این جشنواره از اول تا ششم شهریور بطور همزمان در تهران و آمل برپا خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، فيلم‌هاي راه يافته به بخش نهايي همزمان در سینما فلسطین تهران و در سينما بهمن آمل به نمایش درخواهد آمد و کارگردان و عوامل فیلم نیز در زمان اکران حضور خواهند داشت.

مسابقه فیلم ایران در دو بخش «رویش یاس‌ها» و «خاطره یاس‌ها» برگزار می‌شود که در هر بخش اعضای هیات انتخاب ۲۰ اثر را از ميان آثار ارسالي جهت حضور در بخش مسابقه انتخاب کردند.

این جشنواره همزمان با برگزاری دومین دوره خود، چهار کارگاه آموزشی در روزهای سوم تا پنجم شهریورماه سال جاری برگزار می‌کند.

این کارگاه ها شامل؛ طرح، ایده و اقتباس فیلمنامه / سازماندهی و چرخه تولید فیلم ویدئویی، مخاطب شناسی (اشتراک و تفاوت ها با فیلم سینمایی)/ تولید (بخش هنری و فنی) نگاه ویژه به مبحث دوربین های دیجیتال/ تولید (بخش هنری و فنی) نگاه ویژه به مبحث کارگردانی است.

 

دومین جشنواره بین المللی فیلم ویدئویی یاس اول تا ششم شهریور ماه سال جاری همزمان در تهران و مازندران برگزار می شود.

نظرات

  • شهرداری ایزدشهر ۱۳۹۳/۰۵/۲۹ - ۲۳:۵۲
    0 1
    با سلام این جشنواره در شهر ایزدشهر از توابع شهرستان نور برگزار میشود و هتل نارنجستان در این شهر یعنی ایزدشهر واقع شده است که به اشتباه نام محمود آباد برده شده است. با احترام
    پاسخ سایت: دوست عزیز متاسفانه هیچ خبر رسمی از برگزاری این جشنواره در ایزدشهر منتشر نشده و همین اطلاعات هم بر اساس اطلاع از یک منبع موثق است.به محض انتشار خبر رسمی اقدام میکنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.