سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

گپی با «مسعود آب پرور»

پخش سریال«زخم»؛ هفته دوم مهر از شبکه سه/ پیش تولید «کایدون» با محوریت یک پهباد اسرائیلی دو ماه دیگر آغاز می‌شود

مسعود آب پرور کارگردان هوش سیاه

سینماپرس: مسعود آب پرور گفت: درمراحل پایانی تصویربرداری فیلم «زخم» قرارداریم و انشالله با پایان این مرحله ، فیلم هفته دوم مهرماه از شبکه سه سیما به روی آنتن می رود.

مسعو آب پرور کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: «زخم»  یک سریال ملودرام اجتماعی است که داستان مددکاران و مشاوران نیروی انتظامی را به تصویر می‌کشد، این اثر با مشارکت همین سازمان تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد.

وی در ادامه افزود: سریال «زخم» در مجموع ماجرای شش داستان است که در این ۱۳ قسمت ۵۰ دقیقه ای روایت می شود. در هر دو قسمت با داستان تازه ای مواجه می شویم و بازیگران و کاراکترهای جدیدی وارد داستان می شوند.

آب پرور درخصوص لوکیشن های اصلی و فرعی سریال « زخم » گفت: لوکیشن اصلی فیلم دریک دبیرستان در حوالی پونک قراردارد که بازسازی شده و به عنوان کلانتری از آن استفاده می شود، بیمارستان، کارخانه و یک خوابگاه دانشجویی از لوکیشن های بعدی این سریال است.

کارگردان « هوش سیاه» تصریح کرد: خیلی وقت ها پرونده هایی به نیروی انتظامی ارجاع می شود که محتوای قضایی ندارند و می توان با مشاوره و گفتگو حل شان کرد. از این قبیل پرونده ها می‌توان به  مشکلات خانوادگی، شخصی و اجتماعی اشاره کرد.

وی درباره قصه‌های فرعی و فضای کلی داستان گفت: در کنار همه این‌ها یک داستان خانوادگی و داستان‌های متعدد دیگری هم وجود دارد که در اپیزودها آن را دنبال خواهیم کرد، اما اساس داستان حرفه «الهام پویا» و رابطه‌ای است که با پدرش دارد و ماجراها و جریاناتی جانبی هم در دل داستان اتفاق می‌افتد.

مسعود آب پرور در بخشی دیگر از این گفتگو با اشاره به خبر سرنگونی پهباد اسرائیلی توسط نیروهای سپاه طی روزهای اخیر گفت: در واقع حدود ۱۰ماه پیش فیلمنامه ای به دستم رسید با نام «کایدون» که دقیقا ابتدای شروع سریال نیروهای سپاه با هک کردن  سیستم پهباد اسرائیلی این پهباد را حتی بدون خراشی سالم به زمین می‌نشانند.

وی در خصوص شروع فیلم « کایدون » و داستان آن ادامه داد: کمتراز دو ماه آینده پیش تولید «کایدون» را آغاز خواهیم کرد. داستان این فیلم به جاسوسی اسرائیل از نیروگاهها و مراکز هسته ای بر میگردد و زیر نظر انجمن انقلاب و دفاع مقدس تولید خواهد شد.

بر اساس این گزارش از جمله عوامل سریال« زخم» می‌توان به تهیه کننده: محسن علی اکبری، کارگردان:مسعود آب پرور، نویسنده: سید سعید رحمانی، تصویربردار:حسن کریمی، صدابردارو صداگذاری:اصغرآبگون، طراح صحنه:کامیاب امین عشایری، گریم:نوید فرهمندی، تدوین:بهرام آب پرور، موسیقی:آرمان موسی پور و مجری طرح و مدیر تولید: حسن نجاریان اشاره کرد.

همایون ارشادی، محمد صادقی، برزو ارجمند، امیر نوری بازیگران اصلی و جمشید جهانزاده، فقیهه سلطانی، مهرداد ضیایی، میثاق جمشیدی، حسام شجاعی، رخساره شجاع الدین همراه با هنرمندان خردسال سینا محمدی فر، روژان تقی‌زاده، مهدیس قنبری، بازیگران خردسال ۵ قسمت ابتدایی این سریال هستند.

مسعود آب‌پرور (زاده ۲ تیر ۱۳۴۰ تهران) دانش آموخته کارگردانی سینما از دانشکده سینما و تئاتر است. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به کارشناسی سناریو و فیلم در بنیاد سینمایی فارابی، تأسیس کارگاه گسترش هنر و طراحی کلیپ‌های ایرانی اشاره کرد. ازجمله فعالیت آب پرور می‌توان به کارگردانی فیلمهای «قتل آنلاین  ۱۳۸۴»، « ساعت ۲۶» ۱۳۸۵ و نویسندگ فیلم سینمایی « ترانزیت ۱۳۷۲» به کارگردانی سید علی سجاد حسینی اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.