سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

درگفتگو با خبرنگار ما مطرح شد

«سام درخشانی» جلوی دوربین سریال جدید سجادی رفت/ شریفی: «زاویه هفتم» تجربه ای نو خواهد بود

امیرحسین شریفی*

سینماپرس: امیرحسین شریفی تهیه کننده سینما و تلویزیون گفت: تا امروز حدود ۳۰ درصد از سریال «زاویه هفتم» تصویربرداری شده و امیدواریم طی روزهای آینده به همین شکل بدون کمترین مشکل به کارمان ادامه دهیم؛ ضمن اینکه سام درخشانی نیز از امروز جلوی دوربین رفته است.

امیرحسین شریفی تهیه کننده در گفتگو با خبرگزاری سینماپرس گفت: تا امروز در تلویزیون ایران پخش چنین سریالی تجربه نشده است و می توان گفت که «زاویه هفتم» در تلویزیون ایران هیچ نمونه ای از لحاظ ساختاری ندارد و یکی از متفاوت ترین سریال ها با توجه به مسئله و قصه جذاب در رسانه ملی خواهد بود؛ این سریال روانشناسانه در خود مضامینی دارد که در تلویزیون ایران می تواند تجربه ای نو محسوب شود.

وی درادامه افزود: سریال «زاویه هفتم» به کارگردانی محمد علی سجادی در حال تصویربرداری است  که داستان یک سرقت مسلحانه را تعریف می کند و از زاویه دید هفت نفر در هفت قسمت روایت می شود. تا کنون خانم سارا نازپرور، حمیدرضا پگاه و رویا نونهالی جلوی دوربین رفته اند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «سیب سرخ حوا» ادامه داد: ضبط این سریال ۲ ماه طول می کشد و قرار است در هفته ناجا این سریال هفت قسمتی به روی آنتن برود. 

وی ادامه داد: فیلمبرداری درتهران ادامه خواهد داشت و ۲۰ درصد از تصویربرداری دراصفهان صورت می‌گیرد.  

از جمله عوامل این فیلم می‌توان به کارگردان: محمدعلی سجادی، تهیه کننده:امیرحسین شریفی، نویسنده:کریم لک زاده و مدیر تصویربرداری:سیروس عبدلی اشاره کرد.

 رویا نونهالی، سارا نازپرور ، سام درخشانی، حمیدرضا پگاه، کامران تفتی، میرطاهر مظلومی، بهرام ابراهیمی، معین الدین عشاقی، بهزاد داوری و محمد رضا ترابی در این سریال نقش آفرینی می کنند .

لازم به ذکراست: اين سريال كه به سفارش ناجي هنر و معاونت سيماي استانها و مركز اصفهان براساس فيلمنامه اي از كريم لك زاده در حال توليد است، طبق پيش بينی ها  روی آنتن يكی از شبكه های سراسری و شبكه شما خواهد رفت.

اميرحسين شريفی در سال ۱۳۳۶ در روستای خاتون آباد اصفهان متولد شد. دوران كودكی خود را در خاتون آباد گذراند و پس از آن به اصفهان عزيمت نمود. شريفی تحصيلات اوليه خود را در خوراسگان اصفهان گذراند و ديپلم خود را در اصفهان گرفت و به ادامه تحصيل در همان شهر پرداخت. وی از سال ۱۳۶۸ به تهران آمد و بصورت حرفه ای با تهيه كنندگی فيلم «شب دهم» به كارگرداني جمال شورجه وارد عرصه سينما شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.