سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

«مارال فرجاد» و نقش یک نامادری درتئاتر «الی و رویاهایش»/ سریال«خاتون»تجربه جدیدی بود

مارال فرجاد

سینماپرس: مارال فرجاد بازیگر سینماو تلویزیون که مشغول بازی در تئاتر «الی و رویاهایش» به کارگردانی مرتضی سعیدیان است از ایفای نقش نامادری در این تئاتر و نیز بازی در سریال«خاتون» با خبرنگار ما سخن گفت.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: تئاتر «الی و رویاهایش» یک تئاتر کودک است که در تالار نمایش هنر هر شب ساعت هفت اجرا می شود.

فرجاد اظهار داشت: معمولا تصور نادرستی در مورد نامادری ها وجود دارد و بچه ها نسبت به آن ها نگاه بدی دارند؛ حتی بزرگترها هم واژه نامادری را خوشایند نمی دانند اما این نمایش می خواهد بگوید این تصور می تواند نادرست و ساخته ذهن آدم ها و شرایط اجتماعی و افکار عمومی باشد و نامادری مهربان و خوب و دلسوز هم وجود دارد و هر زن در ذات خود می تواند یک مادر مهربان باشد حتی با کودکی که خود به دنیا نیاورده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد نقش آفرینی در سریال «خاتون» نیز گفت: پیش از این تئاتر در سریال «خاتون» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم بازی داشتم که فیلمبرداری اش ماه پیش به اتمام رسید. «خاتون» سریالی ۲۶ قسمتی است و پخش آن نیز به زودی آغاز خواهد شد. در این سریال نیز در کنار خواهرم همبازی بودم و نقش خواهران دوقلو را داشتیم.

وی ادامه داد: لوکیشن های این سریال تماماً خارج از تهران بود و کار را قاعدتاً کمی سخت می کرد اما از آنجا که خواهرم در این کار کنارم بود سختی کار را حس نکردم و از اینکه با خواهرم همبازی بودم بسیار خوشحالم.

فرجاد درباره همکاری با آتش زمزم کارگردان سریال «خاتون» گفت: همکاری با ایشان بسیار خوب بود و برای من تجربه ای جدید محسوب می شد. من همواره از کار با کارگردان های متفاوت استقبال می کنم و سعی می کنم از آن ها چیزهای جدید یاد بگیرم . آقای آتش زمزم نیز کارگردانی با حوصله و اخلاق گرا هستند.

به گزارش سینماپرس، در سریال "خاتون" بازيگراني چون شهرام قائدي، هوشنگ حريرچيان، مجيد ياسر،حسن اکليلي، مهران غفوريان، مهدي باقربيگي، مارال فرجاد، مونا فرجاد، مريم اميرجلالي و ... به ايفاي نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.