یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

پس از اتمام تدوین تله فیلم

کارگردان «شیش و بش»، دوماه دیگر به شبکه نمایش خانگی «باج» می‌دهد!

بهمن گودرزی کارگردان شیش و بش در خبرگزاری سینمای ایران

سینماپرس: فیلم ویدئویی «باج» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بهمن گودرزی دو ماه دیگر با تیراژی پایین توسط موسسه تصویر دنیای هنر وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از این تله فیلم گفت: به تازگی مراحل تصویربرداری«باج» را به اتمام رسانده ایم .

گودرزی گفت: هم اکنون شاهین یارمحمدی مونتاژ این تله فیلم  را انجام می‌دهد.

بنابراین گزارش، در خلاصه داستان تله فیلم «باج» که فيلمنامه آن توسط خود بهمن گودرزی به نگارش شده آمده است: حق الناس هميشه پول نيست. بعضی وقتا دل است... دلی که بايد می دادی و ندادی... .

گودرزی در ادامه به بازیگران «باج» اشاره کرد و  افزود: سام درخشانی، تینا آخوندتبار، نیما شاهرخ شاهی، نیلوفر پارسا، وحید رحمتی، حشمت آرمیده در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

وی با اشاره به ویژگیهای و مضمون این تله فیلم اشاره کرد و افزود: «باج» یک تله فیلم اجتماعی تلخ است که در واقع از روزهای فراموش شده حرف می زند و قرار است تلنگری به مخاطب زده شود که هنوز خیلی چیزها وجود دارد که باقی مانده و فراموش نشده است.

گودرزی تصریح کرد: تله فیلم «باج» با هزینه ۱۴۰ میلیون تومان در بخش خصوصی ساخته شده و به دلیل شرایطی که متاسفانه در بازار شبکه نمایش خانگی وجود دارد با تیراژی نه چندان بالا توسط موسسه تصویر دنیای هنر توزیع می‌شود.

عوامل ساخت این تله فیلم عبارتند از:

 نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: بهمن گودرزی، مدیر تصویربرداری: بهزاد علی آبادیان، صدابردار: محمد امامی، طراح گریم: امید گل زاده، مدیر تولید: میلاد مولازاده، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ ریز: علی نوابی.

وی همچنین در مورد فیلم سینمایی «آتیش بازی» گفت: پخش این فیلم بر عهده  «هدایت فیلم » است و قرار است در گروه سینمایی قدس بعد از اتمام «شهر موشها» به اکران عمومی درآید.

کارگردان «شیش و بش» در مورد مراحل فنی این فیلم توضیح داد: شاهین یار محمدی ساخت آنونس و آقای اسحاقی زاده پوستر این فیلم را طراحی کرده اند.

برپایه این گزارش، در فیلم سینمایی «آتیش بازی»، امین حیایی، الناز شاکردوست، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، عزت الله مهرآوران و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «...قدیمیا می‌گن طرف این قدر شیر داغ خورده دهنشو سوزنده، موقعی که می خواد دوغ بخوره فوتش می‌کنه. حالا این شده حکایت آدمای آتیش بازی یا اینقدر تخته گاز می‌رن که یاتاقان می‌زنه یا این قدر احتیاط رو رعایت می‌کنن که از انور بوم می‌افتن...»

عوامل فیلم عبارتند از نویسنده: آرش قادری، کارگردان: بهمن گودرزی، تهیه‌کننده : مرتضی شایسته، مدیر فیلمبرداری : مرتضی غفوری، صدابردار: بابک اردلان، مدیر تولید: محمد شایسته، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراح گریم: ایمان امیدواری، تدوین: شاهین یارمحمدی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: علی نوابی و منشی صحنه: بهناز تاجیک.

گودرزی همچنین در پایان این گفتگو در مورد کارهای آتی خود نیز گفت:  در حال حاضر برای ساخت یک فیلم سینمایی و نیز یک سریال تلویزیونی وارد مذاکراتی شده ایم که پس از اتمام مراحل فنی «باج» ، یکی از آن ها که هنوز نامی برایشان انتخاب نشده را  خواهم ساخت.

برپایه این گزارش ، بهمن گودرزی متولد ۱۳۵۲ در تهران است. او دارای كارشناسی ارشد كارگردانی از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی با فيلم «همسفر» مهدی فخيم زاده وارد عرصه سينما شد.

فیلمهای «آتیش بازی» و «شیش و بش» در کارنامه کارگردانی بهمن گودرزی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • بهار ۱۳۹۳/۰۷/۱۰ - ۰۰:۳۵
    0 0
    فقط اقای ملازاده

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.