سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

عصر روز گذشته صورت گرفت

بازدید عرفان منش به همراه مدیران شبکه سه از پشت صحنه سریال پلیسی«زخم»

بازدید مدیران سیما از سریال زخم

سینماپرس: عوامل و بازیگران مجموعه تلویزیونی "زخم" عصر دیروز در آخرین روز تصویربرداری در یکی از لوکیشن های ثابت خود میزبان جمعی از مدیران شبکه سه سیما بودند.

به گزارش سینماپرس، جلیل عرفان منش قائم مقام مدیرشبکه ، محمدرضا حسنی فخرمدیر امور مالی  و محمدرضا شریفی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما عصر دیروز از پشت صحنه سریال "زخم" بازدید کردند و در جریان پیشبرد پروژه قرار گرفتند.

مدرسه ای در محله پونک یکی از لوکیشن های ثابت این سریال است که فضای کلانتری در آن بازسازی شده است. این مکان آخرین لوکیشن ثابت سریال است که ضبط سکانس های مربوط به قسمت دوازدهم در آن صورت گرفت.

بازدید مدیران سیما از سریال زخم

 طبقه چهارم مدرسه محلی بود که به عنوان دفتر کار سرهنگ ارش پدرام با بازی محمد صادقی مورد استفاده قرار گرفت و گفت و گوی وی با سروان الهام پویا با بازی لیلا اوتادی و سروان شکیبا با بازی برزو ارجمند پیرامون گم شدن شراره و نشانه هایی که می تواند نیروهای پلیس را به او نزدیک کند، بعد از چند بار تمرین و نکات تذکر داده شده از سوی کارگردان تصویربرداری شد.

گفتنی است طی بازدید دیروز مدیران شبکه سه سیما از وضعیت مالی پروژه، تعداد قسمت های باقیمانده، زمان تقریبی پایان یافتن مراحل تولید و... با خبر شدند و گفت و گوهایی با کارگردان، تهیه کننده و بازیگران حاضر در لوکیشن داشتند.

همچنین سکانس هایی از اپیزود ششم سریال "زخم" با عنوان شراره نیز تصویربرداری شد و محمد صادقی، برزو ارجمند و لیلا اوتادی مقابل دوربین قرار گرفتند. شراره ماجرای دختری است که در سومین اپیزود سریال به حرفه مدلینگ روی می آورد و اشاره مختصری به ماجرای زندگی او صورت می گیرد اما در اپیزود آخر "زخم" این داستان با جزئیات و به طور مفصل بسط پیدا می کند.

این سریال کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست و با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در ۱۳ قسمت ۵۰ دقیقه ای تهیه و برای پخش در هفته نیروی انتظامی آماده می شود.

بازدید مدیران سیما از سریال زخم

فیلمنامه "زخم" که از سوم خرداد ماه و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر کلید خورده است به قلم سعید رحمانی در حال حاضر به طور کامل نگاشته شده است. محسن علی اکبری تهیه کنندگی و مسعود آب پرور کارگردانی آن را برعهده دارد.

وی پیش از این دوگانه "هوش سیاه" را در ژانر پلیسی برای شبکه سه کارگردانی کرده است. اما تازه ترین ساخته او اثری اجتماعی-پلیسی و دارای بار دراماتیک بیشتری است.

"زخم" همچنین برای نخستین بار نقش و جایگاه مشاوران نیروی انتظامی را در رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی پیش از پیگیری قضایی پرونده ها نشان می دهد. این حرفه چند سالی است که با هدف پیشگیری از وقوع جرم در کلانتری ها فعال شده است و در این سریال به عنوان داستان محوری پیش می رود.

بدین ترتیب سروان الهام پویا با بازی لیلا اوتادی که به تازگی از دانشکده افسری فارغ التحصیل شده است به خدمت یک کلانتری در می آید و به عنوان مددکار پرونده قضایی مختلفی را واکاوی می کند. همچنین پدر او سرهنگ پویا با بازی همایون ارشادی نیز با حرفه دخترش مخالفت هایی دارد که به قصه اصلی شاخ و برگ می دهد.

این سریال دارای ۵ بازیگر اصلی است و علاوه بر این  محمد صادقی در نقش سرهنگ آرش پدرام، برزو ارجمند در نقش سروان شکیبا و امیر نوری در نقش قدرت به عنوان نیروهای کلانتری ۱۳۲ نقش آفرینی می کنند. این سریال اپیزودیک همچنین در هر ایپزود دو یا سه قسمت  خود نقش آفرینی بازیگرانی مهمان و روایت قصه هایی مجزا در دل داستان اصلی را در بر می گیرد.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.