شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

قاسمی جامی مظلومیت کودکان غزه را با «به بادبادک ها شلیک نکنید» به جشنواره کودک می‌آورد

حسین قاسمی جامی*

سینماپرس : حسین قاسمی جامی کارگردان سینما صبح امروز از اتمام مراحل فنی فیلم سینمایی «به بادبادک ها شلیک نکنید» تا ده روز آینده و ارسال به جشنواره کودک و نوجوان اصفهان خبر داد.

وی در گفتگو با سینماپرس در مورد تازه ترین فعالیت هایش گفت: فیلمی با نام «به بادبادک ها شلیک نکنید» در ژانر کودک و نوجوان را ساخته ایم که فیلمبرداری در تهران و لبنان انجام شد و هم اکنون  مراحل فنی این فیلم به طور همزمان در حال انجام است. 

کارگردان «پیتزا مخلوط» ادامه داد: تدوین این فیلم توسط حمید رسولیان و خانم شیخی به اتمام رسیده است و در حال حاضر ساخت موسیقی توسط حمید یراقچیان ، اجرای جلوه های ویژه توسط آیدین آریایی نژاد و حمید رسولیان و صداگذاری توسط روح الله جعفر بیگلو در حال انجام است.

قاسمی جامی تصریح کرد: موسسه پیشگامان سینمایی آریا مراحل فنی این کار را برعهده دارد و تا ده روز آینده مراحل فنی تمام می شود و فیلم به جشنواره کودک و نوجوان اصفهان برسد.

این کارگردان به بازیگران این فیلم اشاره کرد و افزود: علی لشگری پور، علی سید تشکر، مهرنوش شیخی، آرمین پاینده مقدم و ... در این فیلم به ایفا نقش پرداخته اند.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «به بادبادک ها شلیک نکنید» داستان دختر بچه ای است که در مرز لبنان و فلسطین اشغالی در باغ زیتون مشغول بادبادک بازی است که عکسی توجه اش را جلب می کند و یک رمز گشایی صورت می گیرد . این فیلم با هدف نشان دادن مظلومیت های کودکان غزه ساخته شده است.

 حسين قاسمی جامی متولد ۱۳۴۲ تهران، فارغ التحصيل مركز اسلامی آموزش فيلمسازی است. وی فعاليت هنری را در سال ۱۳۵۵ با فيلمسازی در كانون پرورش فكری كودكان آغاز كرد.

۱۰ فیلم در کارنامه فیلمسازی حسین قاسمی جامی به ثبت رسیده است که از جمله آن ها می توان به «مروارید خلیج فارس»، «خروس بی محل»، «پیتزا مخلوط» و ... اشاره کرد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.