شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸

فردا شب از شبکه مستند پخش می‌شود

خاطرات مهدی هاشمی، شهاب حسینی و لاله اسکندری از « رقص پرواز» در«پشت خاکریز»

مستند «پشت خاکریز»

سینماپرس: مجموعه مستند «پشت خاکریز» یکشنبه‌، ۶ مهر ماه‌، ساعت ۲۳ به سراغ پشت صحنه و مراحل ساخت سریال « رقص پرواز» می رود.

به گزارش سینماپرس، محمد هوشمند، تهیه کننده «پشت خاکریز» ضمن اعلام این خبر افزود: «پشت خاکریز» به سراغ ۱۰ مجموعه ماندگار دفاع مقدس سیما می‌رود تا طی گفت و گو با بازیگران و عوامل سازنده این سریال‌ها و همچنین پخش تصاویری از پشت صحنه این مجموعه‌ها خاطرات آن‌ها را زنده کند. در این قسمت نیز مراحل ساخت سریال « رقص پرواز» به تصویر کشیده می‌شود و مهدی هاشمی، سید شهاب الدین حسینی  و لاله اسکندری بازیگران آن  و علیرضا طالب زاده  نویسنده  « رقص پرواز» از خاطرات تولید آن خواهند گفت.

«رقص پرواز» را احمد مرادپور کارگردانی و محمدرضا تختکشیان تهیه کرده است و داستان پزشکی را روایت می‌کند که به هنگام جنگ به ایران می‌آید و در پی اتفاقی به خط مقدم می‌رود. مهدی هاشمی، لاله اسکندری، شهاب حسینی، سرویس گرجستانی، بیوک میرمزایی و امیر حسین صدیق از نقش آفرینان این سریال هستند.

«پشت خاکریز» در ۱۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای هر شب ساعت ۲۳ از شبکه مستند پخش می‌شود و به سریال‌های رقص پرواز‌، خاک سرخ‌، شوق پرواز‌، شب هزار و یکم‌، قفسی برای پرواز‌، اخراجی‌ها۱‌، نابرده رنج‌، لیلی با من است‌، خوش رکاب و سفر به چزابه خواهد پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.