دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

سمواتی: مشکلات تلویزیون با «کوچه ملی» هنوز حل نشده است/«دریا موج کاکا» اواخر مهر کلید می‌خورد

امیر سمواتی در نشست خبری فیلم سینمایی پنج ستاره

سینماپرس: امیر سمواتی تهیه کننده سینما پیرامون وضعیت اکران فیلم «کوچه ملی» گفت: «وضعیت اکران این فیلم به مانند چاقویی است که دسته ندارد! هنوز مشکلات آن با تلویزیون حل نشده است.»

سمواتی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «سرمایه گذاری بخشی از فیلم را تلویزیون برعهده داشته است و الان تلویزیون با بخش هایی از فیلم مشکل دارد؛ اگر این مشکلات حل شود فیلم به اکران عمومی در می آید در غیر این صورت فیلم همچنان در همان وضعیتی که هست، باقی خواهد ماند.»

تهیه کننده فیلم «دربند» در ادامه بیان داشت: «پروانه نمایش «کوجه ملی» صادر شده اما همچنان مشکلات فیلم با تلویزیون پابرجا است.»

سمواتی پیرامون ساخت فیلم «دریا موج کاکا» اظهار داشت: «فیلم به کارگردانی علی سرآهنگ در مرحله پیش تولید قرار دارد. تصمیم داریم فیلم را اواخر مهر و اوایل آبان کلید بزنیم.»

سمواتی پیش از این تهیه کننده فیلم های «بادیگران»، «پنج ستاره»، «ساکن طبقه وسط»، «کافه ترانزیت»، «دربند» و ... بوده است. او امسال ۲ فیلم را در مرحله اکران عمومی خواهد داشت؛ «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی و در صورت رفع پاره ای از مشکلات، فیلم «کوچه ملی».

فیلم «کوچه ملی» به کارگردانی مهرشاد کارخانی و تولید سال ۱۳۸۹ داستان دو جوان است که در يک روز بطور اتفاقي با هم آشنا مي شوند، آنها براي يافتن نسخه اي از يک «فيلم قديمي» مجبور هستند به سراغ سينماهاي تهران بروند و...

در این فیلم اکبر معززی، میلاد کی مرام، روناک یونسی و... به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.