جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵

در نشست خبری یک فیلم بیان شد

کارگردان «کوچه بی‌نام»: هدف اصلی من در این فیلم ساختن فضایی ناتورالیستی بود

هاتف علیمردانی در نشست خبری فیلم «مردن به وقت شهریور» در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: هاتف علیمردانی کارگردان فیلم سینمایی «کوچه بی‌نام» در نشست رسانه ای این فیلم در برج میلاد گفت: هدف اصلی من در این فیلم ساختن فضایی ناتورالیستی بود که بار دراماتیک آن هم معلوم باشد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در نشست خبری فیلم «کوچه‌ بی‌نام» که بعد از نمایش این فیلم در برج میلاد با حضور عوامل فیلم و اصحاب رسانه برگزار شد منصور لشگری قوچانی گفت: آشنایی من با علیمردانی به یک سال گذشته بر می‌گردد و این آشنایی بعد از خواندن فیلم‌نامه منجر به همکاری شد.

وی افزود: ابتدای کار، من کمی نسبت به ساختن فیلم تردید داشتم اما بعد از کلید خوردن کار و همکاری عوامل حرفه‌ای که در گروه حضور داشتند هر روز آرامش و امنیت خاطر من بیشتر می‌شد.

در ادامه این نشست هاتف علیمردانی با تقدیر و تشکر از گروه رسانه‌های مختلف گفت: هدف اصلی من در این فیلم ساختن فضایی ناتورالیستی بود که بار دراماتیک آن هم معلوم باشد.

وی با اشاره به اینکه همکاری عوامل مهم‌ترین دلیل موفقیت این فیلم بوده است افزود: نگرانی من برای ایجاد فضایی که در فیلم نامه بود با همکاری و حضور پر انرژی گروه بسیار کم شد.

عیلمردانی ادامه داد: برای من فیلم خوب فیلمی است که بار دراماتیک داستان را خوب به مخاطبش انتقال دهد و من تمام تلاش خود را کرده ام تا این کار را انجام دهم هر چند به نظر خود من این فیلم هنوز ایرادهایی دارد که قابل رفع است و باید بیشتر بر روی آنها تمرکز کرد.

در ادامه محمود کلاری مدیر فیلمبرداری فیلم «کوچه بی‌نام» گفت: فیلمبرداری این کار همکاری مشترکی بود بین من و پوریا کلاری و به جرات می توانم بگوییم کاری بسیار سخت بود از لحاظ تصویر برداری.

وی ادامه داد: مهم‌ترین ویژگی فیلمبرداری این فیلم این بود که باید در عین اینکه بسیار دقیق باشد اما اصلا نباید دیده شود و این تاثیر عمیق نامرئی بودن در فیلم کار بسیار سختی بود و دقیقا کاری بود که باید در این فیلم صورت می گرفت.

فرشته صدر عرفایی بازیگر فیلم گفت: تقریبا بعد از چند سال کار نکردن در سینما خواند این فیلم نامه من را جذب کرد که در فیلم حضور داشته باشم که با استقبال مردم از فیلم متوجه شدم که انتخاب درستی کرده ام.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.