سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸

«آقای بازیگر» در گفتگو با سینماپرس؛

عزت الله انتظامی: دلم برای سینما تنگ شده است/ دوست دارم دوباره در کوچه های شهر قدم بزنم

عزت اله انتظامی*

سینماپرس: عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر ایران گفت: مدت مدیدی است به دلیل بیماری اجازه حضور در هیچ یک از محافل سینمایی را پیدا نکرده و از فیلم های روز سینمای ایران غافل بوده ام؛ دلم به شدت برای سینما تنگ شده است.

«آقای بازیگر سینمای ایران» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: مشکل من بیماری شدید ریوی است و هوای آلوده تهران هم آن را به شدت تحت تأثیر خود قرار داده است و این روزها بسیار اذیت می شوم.

وی افزود: دکترها هم به من گفته اند که خروج از منزل به دلیل هوای به شدت آلوده برای تو مانند سم است و از سوی دیگر سرمای هوا هم مشکل تو را صدچندان می کند؛ این رو اجازه ندارم از منزل خارج شوم و همین مسئله باعث خانه نشینی ناخواسته من شده که برایم به شدت سخت و عذاب آور است.

وی ادامه داد: حتی چندی قبل قرار بود در مراسم تجلیل از همکار ارزشمندم محمدعلی کشاورز حضور داشته باشم که متأسفانه این امر به دلیل کسالت بیش از حد محقق نشد و از حضور در این مراسم که بسیار دوست داشتم از نزدیک شاهد آن باشم بازماندم و بالاجبار یک پیام کتبی برای قرائت در این مراسم فرستادم.

این بازیگر توانمند سینمای ایران در خاتمه این گفتگو گفت: امیدوارم که دوباره روزی فرا برسد تا بتوانم در کوچه های این شهر قدم بزنم و در سینما حضور داشته باشم اما فعلاً که حتی توان صحبت کردن را هم ندارم و در خانه مدام مشغول استراحت هستم.

گفتنی است؛ استاد عزت الله انتظامی مدت مدیدی است که به دلیل بیماری ریوی خانه نشین شده و طی ماه های اخیر بیماری اش به شدت اوج گرفته است. سینماپرس برای این هنرمند ارزنده سینمای ایران آرزوی سلامتی و طول عمر دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.