شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

عباسی: سه قسمت از انیمیشن زندگی شهید «بهنام محمدی» را ساخته ایم/ مهر سال آینده کار را به اتمام می‌رسانیم

شهید بهنام محمدی

سینماپرس: نوروز عباسی کارگردان انیمیشن در گفتگو با سینماپرس گفت: در حال حاضر مشغول ساخت سریال «شهید بهنام محمدی» هستیم که تا قسمت سوم آن را ساخته ایم و تا مهرماه سال آتی ساخت آن به طول می انجامد.

وی خاطرنشان کرد: این سریال به زندگی شهید محمدی از زمان مدرسه رفتن وی تا زمان شهادتشان می پردازد و قرار است که از شبکه پویا یا شبکه دو سیما پخش گردد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مخاطبان این سریال کودکان هستند ما فضایی فانتزی و تخیلی نیز به فیلم افزوده ایم تا کودکان بتوانند با آن ارتباط برقرار کرده و با زندگی شهید بهنام محمدی همراه شوند.

این کارگردان در ادامه این گفتگو افزود: پیش تولید ساخت انیمیشن سینمایی را نیز در دست کار داریم که درباره مادر امام زمان (عج) است و به تأثیرات اسلام در غرب و دوران جنگ های صلیبی می پردازد. ما در تلاش هستیم که این انیمیشن را در بهترین کیفیت ممکن بسازیم و در سطح جهانی آن را نمایش دهیم.

عباسی در ادامه اظهار داشت: همچنین مجموعه انیمیشن دیگری در دست ساخت داریم که به تخریب ها و آسیب های ماهواره در فرهنگ ایرانی و خانواده ها می پردازد. ساخت ۵ قسمت از این مجموعه ۱۳ قسمتی تا امروز انجام شده است.

وی در ادامه عوامل مشترک در ساخت این سه پروژه را معرفی کرد و گفت: ایمان خانچی کارگردان فنی، مهدی جعفری به عنوان تهیه کننده و مجتبی دیانتی و مجید اعلمی در مقام مدیرتولید در این پروژه ها با ما همکاری کردند.

این کارگردان همچنین با اشاره به ساخت مجموعه «قصه های تالاب» اظهار داشت: ساخت مجموعه تلویزیونی «قصه های تالاب» را به تهیه کنندگی آقای مسعود بنی جمالی به پایان رسانده ایم که در فضایی فانتزی به زندگی حیوانات تالاب انزلی می پردازد و در آن موضوعاتی از قبیل زباله ریختن مردم در این تالاب ها و نقش انسان در از بین بردن آن ها مطرح شده است.

وی ادامه داد: این مجموعه در ۲۶ قسمت ساخته شده و ما پس از چند ماه همچنان منتظر نمایش آن در تلویزیون هستیم.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: زمان پخش انیمیشن ها در تلویزیون بسیار مهم است چرا که با پیشرفت چشمگیر این تکنولوژی به مرور زمان مخاطبان با انیمیشن های قدیمی ارتباط برقرار نمی کنند، به همین دلیل مسئولان باید به این نکته توجه داشته باشند که انیمیشن ها پس از ساخته شدن بلافاصله در بهترین زمان باید نمایش داده شوند. ضمن اینکه کلیه آثار به سفارش مرکز هنرهای رقومی بسیج ساخته می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.