دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

در صورت دریافت پروانه ساخت

اعتباریان: «چه کسی رئیس جمهور را دزدید» در شیراز جلوی دوربین می‌رود

حمید اعتباریان

سینماپرس: حمید اعتباریان تهیه کننده سینما صبح امروز با بیان فیلم سینمایی «کیجا» به کارگردانی آرزو ابراهیمی در انتظار پروانه ساخت است، در مورد سایر فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مشغول آماده سازی یک فیلم اولی دیگر نیز هستم.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: نام این اثر سینمایی «چه کسی رئیس جمهور را دزدید» نام دارد که کارگردانی آن بر عهده افشین محمودی است.  

به گفته اعتباریان، افشین محمودی پیش از این فیلم ویدیویی «قلب سفید قاصدک» را کارگردانی کرده است که تهیه کنندگی آن برعهده علی رویین تن بوده است.

تهیه کننده فیلم سینمایی «شام عروسی» در ادامه بیان داشت: این فیلم یک طنز اجتماعی است  که قرار است پس از صدور پروانه ساخت بلا فاصله در اوایل ماه آینده در شهر شیراز جلوی دوربین برود.

حمید اعتباریان در بخش دیگری از این گفتگو در مورد آخرین اخبار از «سن پطرزبورگ ۲» توضیح داد: به همراه گروهی  مشغول بازنویسی نهایی فیلمنامه این اثر سینمایی  هستیم  و قرار است فیلمبرداری این فیلم را  اواخر شهریور ماه در دو شهر روسیه و تهران آغاز کنیم.

وی در مورد کارگردانی این فیلم توضیح داد: بهروز افخمی یکی از گزینه های اصلی کارگردانی این اثر سینمایی است و تمام تلاش گروه بر این است تا سری دوم این فیلم از سری اول آن به لحاظ فیلمنامه بهتر باشد.  

برپایه این گزارش، در «سن پطرزبورگ ۱» محسن تنابنده، پیمان قاسم‌خانی، شیلا خداداد، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، سروش صحت، امید روحانی، بابک برزویه و امین حیایی به ایفای نقش پرداخته اند.

حميد اعتباريان متولد ۱۳۳۴ تهران، فارغ التحصيل اقتصاد از انگلستان است. وی به همراه دخترش كه فارغ التحصيل سينماست يك مؤسسه توليد و پخش فيلم های مستند در لندن راه اندازی كرد و سال ۱۳۷۵ به ايران بازگشت تا تهيه كنندگی فيلم های ايرانی را به عهده گيرد.

۵ فیلم در کارنامه تهیه وی به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «سن پطرزبورگ»، «سنگ، کاغذ قیچی»، «لبه پرتگاه» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.