یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

بنا بر اعلام سردار منتظر المهدی

نیروی انتظامی با اجرای طرح «افطار تا سحر» در سینماها موافقت کرد

سعید منتظرالمهدی

سینماپرس: نیروی انتظامی موافقت خود را با اجرای طرح افطار تا سحر در سینماهای کشور اعلام کرد

 

به گزارش سینماپرس، سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی روز یکشنبه در یک نشست خبری  از موافقت ناجا با طرح افطار تا سحر سینما‌ها خبر داد.

وی در این نشست علاوه بر تشریح اقدامات نیروی انتظامی در آستانه فرا رسیدن فصل تابستان و ماه رمضان خاطر نشان ساخت: با درخواست سینماگران برای طرح افطار تا سحر موافقیم و و سینماها در ماه رمضان به جز شب های قدر می توانند فعالیت کنند.

هر ساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان؛ طرحی اجرا می‌شود که براساس آن سینماهای کشور از افطار تا سحر باز هستند و فیلم‌ نمایش می‌دهند. سینماداران همواره علاقه دارند این طرح اجرا شود.

اشرفی رئیس صنف سینماداران کشور چندی پیش در گفتگویی اعلام کرد: از طریق شورای صنفی نمایش و وزارت ارشاد نامه‌ای برای نیروی انتظامی ارسال و از آنها درخواست کرده ایم که طرح افطار تا سحر امسال نیز اجرا شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه قصد داریم علاوه بر این طرح؛ تمهیدات دیگری نیز برای ماه مبارک رمضان تدارک ببینیم؛ افزود: یکی از پیشنهادات ما تغییر قیمت بلیت سینماهاست و قصد داریم در صورت موافقت؛ قیمت بلیت در ماه رمضان به‌گونه‌ای باشد که استقبال مردم بیشتر شود.

وی ادامه داد: همچنین شورای صنفی نمایش برای فیلم‌هایی که در ماه مبارک رمضان اکران خود را آغاز می‌کنند؛ تسهیلات خوبی درنظر گرفته است. میزان فروش این فیلم‌ها به‌عنوان کف فروش محسوب نمی‌شود و چند هفته بصورت تشویقی اکران می‌شوند.   

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.